4/12/11

Γεια παιδιά λοιπόν όπως ξέρετε όλοι hackers υπάρχουν παντού σε όλα τα site..Και αυτό που θα πρότεινα εγώ θα ήταν να μην μπαίνετε συνέχεια σε πολλά ξένα proxy και να μην δίνετε ποτέ τον κωδικό σας ακόμα και όταν σας λένε ότι θα σας πάρουν κάτι τέλεια πράγματα!!....Εγώ για παράδειγμα έπεσα θύμα..Ακουστέ πως. Παλιά στο stardoll τα είχα με ένα αγόρι και τον χώρισα
άλλα τώρα τον αγαπώ σαν φίλο και οι εξαδέλφες του το ήξεραν.αυτές λοιπόν μπήκαν στο λογαριασμό του και μου είπαν Χριστίνα δωσε μου τον κωδικό σου και σου ορκίζομαι ότι δεν θα κάνω τίποτα κακό.Και εγώ το χαζό τον έδωσα αυτές μπήκαν μου άλλαξαν την κούκλα μου άλλαξαν και κωδικό εγώ το κατάλαβα μπήκα στο e mail μου και άλλαξα κωδικό (πάλι καλά)...Όμως αυτός μου είπε ότι δεν ήταν αυτός ότι ήταν οι χαζές εξαδέλφες του....Και το έψαξα το θέμα και βρήκα ότι η ξαδέλφη του η anastasiavas3 είναι κλέφτρα κλέβει τους κωδικούς από κορίτσια..Αλλά εγω λεω οτι αμα δεν δωσετε εσεις τουσ κωδικους σας δεν γινετε να σας το κλεψουν!!....
by:xristinaMystic

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ αλλα τωρα εγω τι να κανω?Αφου εδωσα τον κοδικο μου στην zouzouna6 και μου αλαξε και email η κουκλα μου ηταν η starantonel ειχα 2000 ποντους και ειχα δωσει παρα πολλα λεφτα!!!!και τωρα τι να κανω ζητω την βοηθεια σας σας κληπαρω μπορις αν θες βεβαια να επικοινονισι μαζι μου αποτο ψηατ εχω φταιαξει μια αλλη κουκλα την mili_lili και θα δουμε τη θα κανουμε ευχαριστω πολυ και συγνομη για την ενοχληση!!

xristinaMystic είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
xristinaMystic είπε...

a ma fusika kai mporo na sto doso piso thn koukla sou arkei na mou peis to e-mail tou mpampa sou h ths mama sou!!

Valia Givens είπε...

Eπειδη και εγω επαθα αυτο το πραγμα (δηλαδη μου ειχαν κλεψει την κουκλα)αμα σου εχουν αλλαξει email επικοινωνησε με το stardoll και δωσε τους ενα αντιγραφο απο αποδειξη που εχεις αγορασει stardollars ή εχεις γινει superstar.Εγω τους εστειλα αυτο και αμα καταλαβουν οτι εισαι ο ιδιοκτητης θα σου δωσουν νεο κωδικο και θα παρεις πισω την κουκλα σου!!