7/2/12

Νέα writer + In real life!

Γειά σας!
Οπώς  θα έχετε καταλάβει είμαι η νέα writer αυτού του τέλειου
blog και θα γράφω για το θέμα ''In real life"
Τώρα μερικές πληροφορίες για μένα:
Το όνομα μου είναι Άννα, είμαι 12 χρονών και μου αρέσει πολύ
να παίζω στο stardoll !
Επίσης μου αρέσει να πηγαίνω βόλτες με τις φίλες μου και 
να παίζω μαζί τους!

Και τώρα κάτι πιο σημαντικό:
In real life:
Αποφάσισα να ξεκινήσω από το μαγαζί "Miss Sixty"
Και να αρχίσω με ένα ωραίο ρούχο που έχει, το Rambla Dress:
Και έτσι είναι στην πραγματική μορφή του!
                             
       
     
Όπως σας είχα πει και πριν κατά τη γνώμη μου είναι πολύ ωραίο!!
Τώρα συνεχίζουμε με το Etta Dress , πολύ ωραίο επίσης:
  
In real life:

                        Και τελευταίο και μάλλον καλύτερο το Waist Belted V Dress:
                                           
In real life:

Αυτά από εμένα 
Φιλάκια πολλά 



Δεν υπάρχουν σχόλια: