2/6/12

Γεια σας.Αυτό το blog λειτουργεί εδώ και πάρα πολύ καιρό και συνέχεια εύχομαι να μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω.Έχω πάρει πολλές λάθος αποφάσεις,όπως το να διώξω κάποια άτομα που αν ήταν ακόμα εδώ το blog θα λειτουργούσε ρολόι..Έχω αλλάξει πολλούς writer και έχω κλείσει το blog για αρκετό καιρό.Αυτά αποδείχθηκαν μεγάλα λάθη,αλλά τα έκανα για να εξελίξω και να αναβαθμίσω το blog.Όμως όπως αποδείχθηκε ήταν η αιτία να χαλάσει το blog.Θέλω να επανορθώσω και να μην ξανακλείσει ποτέ αυτό το blog.Μια απόφαση είναι και εγώ την πήρα.Θα έχω το blog με την κολλητή μου και μετά το καλοκαίρι ποιος ξέρει ίσως πάρουμε και writers.Απλά το μόνο που χρειαζόμαστε είναι η υποστήριξη σας.[πάντως υποστήριξη είναι να διαβάσεις και όλο αυτό το κατεβατό].Ευχαριστώ και πάλι κ να ξέρετε ότι από σήμερα το blog λειτουργεί(:

Φιλιά πολλά♥

Δεν υπάρχουν σχόλια: