7/9/12

Δωρεαν!

Γεια σας!Χιλια συγνωμη που δεν εγραφα απλα ειχε χαλασει το computer μου και εκανε πολυ καιρο να φτιαχτει!Τι να κανουμε!


Τελος παντον!Σε λιγο αρχιζουν τα σχολεια!Εγω να σας πω την αληθεια δεν εχω και μεγαλο προβλημα!Θελω να δω τους φιλους μου(Αυτους που δεν εχουμε επαφη τουλαχιστον χΔ)
Εκτος απο αυτο μου αρεσει πολυ να αγοραζω καινουρια τετραδιο στυλο και αλλα,αλλα πιο πολυ να αγοραζω τσαντα!Αγορασα μια και ειναι τελεια!Εχω αγορασει και κατι πολυ ωραια ρουχα!Τελος παντον!Παμε στο θεμα μας!


Δωρεάν αλογάκι
 

1. Πήγαινε σε ένα proxy όπως : ccgi.goochy.plus.com ή webypass.info/ ή proxay.co.uk/ 
2. Επικόλλησε στο κενό κουτάκι τον σύνδεσμο :
3. Πατήστε Enter & Συνδεθείτε στο Stardoll 
4. Στα κενά γράψτε κάτι τυχαίο & πατήστε Enter Competition 
5. Περιμένετε μέχρι να φορτώσει η σελίδα & να σας γράψει "Your contest enrty has been submitted"
6. Συνδεθείτε στο κανονικό stardoll αφού φύγετε από το Proxy. Θα είναι στη σουίτα σας!!

Δωρεάν Τσάντα 
1. Πηγαίνετε σε ένα Proxy όπως:
krabappel.com/ppi/ ή ccgi.goochy.plus.com/ ή justproxy.co.uk ή webypass.info/ 
2. Στο κενό κουτάκι επικολλήστε: stardoll.com
3. Πατήστε Enter & συνδεθείτε στην κούκλα σας.
4. Στο κενό κουτάκι/μπάρα αυτή τη φορά επικολλήστε:
ox.stardoll.com/www/delivery/ck.php?bannerid=32610
5. Περιμένετε μέχρι να φορτώσει η σελίδα και στη συνέχεια πατήστε το ροζ κουτάκι που λέει Send ή Στείλε :)
6. Θα είναι στη σουίτα σας! 



Αφτα εχω σημερα η μαλον τωρα!Συγνωμη αλλα σε λιγες μερες θα αποχωρισω....Ειμαι ιδη σε καποια writer και δεν θα προλαβω!Ελπιζω να μην πειραζει!
Δεν πειραζει του χρονου αμα θελει η Χαριτινη  θα συνεχισω!
Αλλοστε εχω ακουσει οτι θα διαγραψει το blog...πολυ κρημα!
Φιλακια alisia4ever☺☻♥

Kαλη αρχη στο σχολειο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: