25/2/13

FashionInc

Ήθελα καιρό να κάνω ένα άρθρο για τα παιχνίδια του stardoll που έχω κατεβάσει.Διάλεξα να μιλήσω για το FashionInc επειδή θεωρώ ότι είναι χωρίς αμφιβολία το καλύτερο.Είναι πραγματικά εθιστικό και θεωρώ λάθος να μην είναι διαθέσιμο για android.  Εγώ που το έχω κατεβάσει από τότε που αγόρασα το iphone μου (2-3 μήνες πριν) είναι από τα παιχνίδια που δεν έχω βαρεθεί ποτέ! Τα γραφικά είναι πολύ καλά και δεν σε κουράζει. Επίσης τα σχέδια είναι πολύ ωραία και μετά από το update που έγινε πριν λίγο καιρό είναι ακόμα καλύτερα.Παρακάτω θα σας δείξω μερικά screenshots από το παιχνίδι που τράβηξα εγώ και θα πω περισσότερα λόγια για το παιχνίδι :




Το παιχνίδι είναι κανονικό marketing! Σχεδιάζεις - ράβεις - διαφημίζεις - πουλάς και πάλι από την αρχή! Όταν ράβεις τα ρούχα σου με το σωστό ύφασμα πωλούνται ευκολότερα και το ίδιο ισχύει και με την διαφήμιση.Διακοσμείς τον χώρο σου όπως σου αρέσει, προσλαμβάνεις υπαλλήλους ή και τους αναβαθμίζεις για να έχουν καλύτερη απόδοση.Επίσης έχεις το δικό σου μαγαζί που πουλάς τις δημιουργίες σου.Εκεί μπορείς να αγοράσεις μοντέλα (-κούκλες) που τις βάφεις ότι χρώμα θες και τους αλλάζεις πόζες.
Σας προτείνω να το κατεβάσετε γιατί πραγματικά το αξίζει.Είναι ότι καλύτερο έχει κάνει το stardoll και θα έχετε κάτι ευχάριστο να περνάτε την ώρα σας!

Φιλάκια, Χαριτίνη

Δεν υπάρχουν σχόλια: