9/10/11

Νέα συνέντευξη από την queen_22!♥



Hola!Καταρχάς καλό μήνα(-αργοπορημένα-),επείδη είχα ξεχάσει την προηγούμενη φορά να σας πω...Αυτή την εβδομάδα σας έχω μια ολοκαίνουρια συνέντευξη από την καταπληκτική queen_22!Μπορείτε να ρίξετε μια ματιά και να μου πείτε κι εσείς την γνώμη σας όσον αφορά την συνέντευξη αυτή...


  • Γειά σου,γλυκιά μου!Πώς σε λένε και πόσο χρονών είσαι;

-Με λένε Βίκυ και είμαι 20 χρονών.



  • Πόσο καιρό είσαι στην παρέα του stardoll και πόσο χρόνο περνάς καθημερινά σε αυτό;

-Στην ουσία είμαι εδώ από τα τέλη του 2006,αλλά λόγω υποχρεώσεων δεν έπαιζα για πολύ καιρό.Τον τελευταίο χρόνο ξαναξεκίνησα να παίζω και θυμήθηκα τι τέλειο είναι το stardoll!-




  • Ποιά είναι τα όνειρά σου στο stardoll;Έχει πραγματοποιηθεί κανένα από αυτά μέχρι στιγμής;

-Το όνειρό μου είναι να βγω covergirl και γενικά έχω μια πολύ όμορφη και διάσημη κούκλα.Μέχρι στιγμής όμως έχω καταφέρει μόνο national covergirl και μία θέση στις φιναλίστ της Ελλάδας στο Miss Stardoll World!



  • Έχεις βγει ποτέ covergirl ή national covergirl;

-Όπως είπα και πριν έχω βγει national covergirl 3 φορές.



  • Μάλιστα ήσουν και στις φιναλίστ της Ελλάδας για το Miss Stardoll World.Τι έχεις να μας πεις λοιπόν για αυτή σου την εμπειρία;Σε πείραξε που δεν προκρίθηκες στον επόμενο γύρο?

-Ήταν τέλεια εμπειρία,προσπαθούσα πάρα πολύ για 15 μέρες και τελικά πιστεύω δικαιώθηκα.Δεν με πείραξε καθόλου,άλλωστε ο στόχος μου ήταν να μπω στην 20άδα και μετά βλέπουμε...!



  • Πιστεύεις ότι η nikol_n (η Miss Greece),θα έχει μία άξια συμμετοχή και θα βγάλει την Ελλάδα σε καλή θέση;

-Πιστεύω ότι έχει πολύ όμορφη κούκλα και δεν βρίσκεται άδικα σε αυτή την θέση.Όσο για το αν θα βγάλει την Ελλάδα σε καλή θέση ,δεν ξέρω.Όλες οι φιναλίστ σε αυτό το σημείο είναι η μία καλύτερη από την άλλη και δεν υπάρχουν φαβορί και άουτσάϊντερ.



  • Πώς σου φαίνεται το stardoll σαν ιστοσελίδα?

-Τέλειο!!!Μπορείς να κάνεις τα πάντα!Ασχολείσαι με την μόδα και παράλληλα γνωρίζεις άτομα και κάνεις φίλους από όλο τον κόσμο!Ένα κακό έχει μόνο:Είναι πολύ εθιστικό!χαχα :)



  • Πόσο καιρό είσαι royalty?Σου αρέσει αυτό?

-Είμαι royalty εδώ και 10 μήνες!!!Ναι μου αρέσει αυτό γιατί το διαμαντάκι φέρνει περισσότερο κόσμο στη σουίτα μου και το stardoll μας κάνει δώρα ειδικά για royalty!



  • Υπάρχει κάτι άλλο που θα ήθελες να μοιραστείς μαζί μας για να κλείσουμε την συνέντευξη;

-Θέλω να σε ευχαριστήσω γι'αυτή την συνέντευξη και να πω σε όλους όσους το διαβάζουν ότι θέλω πολύ να γίνω φίλη μαζί σας,να σας βοηθήσω και να με βοηθήσετε να πραγματοποιήσουμε τα όνειρά μας στο stardoll!!!Γι'αυτό μη διστάζετε να μου στείλετε αίτημα φιλίας και να γράψετε στο guestbook μου!Ανυπομονώ να σας γνωρίσω!



  • Σε ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη που μου παραχώρησες queen_22...!:]

-Κι εγώ σε ευχαριστώ πολύ GirlyGreekgirl και πάλι!



Πώς σας φάνηκε λοιπόν;Σας άρεσε αυτή η συνέντευξη;Αν θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας την γνώμη σας μπορείτε να γράψετε τα σχόλιά σας από κάτω...Εμένα,μπορώ να πω πάντως, πως μου άρεσε πάρα πολύ και πιστεύω πως ήταν μια από τις καλύτερες συνεντεύξεις που έχω πάρει..Όμως,εδώ έφτασε το σημείο που πρέπει να σας αποχαιρετήσω δυστυχώς...



Να έχετε μια υπέροχη εβδομάδα!


ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!



GirlyGreekgirl!


Δεν υπάρχουν σχόλια: