2/10/11

Συνέντευξη από την xrisaever9!!!♥

Γειά σας και πάλι!!!Όπως σας είχα πει την προηγούμενη φορα,συνεντεύξεις θα σας γράφω σχεδόν κάθε εβδομάδα,εκτός αν προκύψει κάτι και σας γράψω ή νωρίτερα ή αργότερα...Θα ήθελα επίσης να σας ενημερώσω,πως το κορίτσι στο οποίο ειχα πάρει συνέντευξη την προηγούμενη εβδομάδα κατάφερε πριν λίγες μέρες να πραγματοποιήσει το όνειρο του, να βγει covergirl (~congrats,elisavetdella!!!~).Όμως,για σήμερα σας έχω πάρει συνέντευξη από την καταπληκτική xrisaever9.Ας την δούμε,λοιπόν...



  • Γειά σου!Ποιό είναι το πραγματικό σου όνομα?

-Γειά!Σ'ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη!Το πραγματικό μου όνομα είναι Χρύσα.



  • Πόσο καιρό είσαι στην παρέα του stardoll και πόσο χρόνο περνάς καθημερινά σε αυτό?

-Είμαι ένα χρόνο και κάτι μήνες.Συνήθως τις καθημερινές είμαι 1-1,5 ώρα γιατί είναι και τα σχολεία και τα φροντιστήρια,αλλά τα Σαββατοκύριακα είμαι πολλές ώρες το πρωί και το απόγευμα.



  • Έχεις βγει ποτέ covergirl ή national covergirl?Αν ναι,πόσες φορές?

-Έχω βγει national covergirl 2 φορές και θα προσπαθήσω και 3η στα γενέθλειά μου που είναι τον Ιανουάριο.



  • Ποιά είναι τα όνειρά σου στο stardoll?Έχει πραγματοποιηθεί κανένα από αυτά μέχρι στιγμής?

-Το όνειρό μου είναι κάποια στιγμή να καταφέρω να γίνω Covergirl αλλά μέχρι στιγμής έχω καταφέρει να γίνω national covergirl που ήτανε και το αρχικό μου όνειρο!



  • Όσο για το Miss Stardoll World...Πώς σου φαίνεται αυτός ο διαγωνισμός?Πιστεύεις ότι η nikol_n (η Miss Greece) θα είναι μία άξια συμμετοχή και θα φέρει την Ελλάδα κοντά στην νίκη φέτος?

-Το Miss Stardoll World είναι ένας φανταστικός διαγωνισμός!Και πιστεύω πως για έναν τέτοιο διαγωνισμό είναι άξια να βρίσκεται εκεί η Λέτα(η nikol_n).Κατά την γνώμη μου πιστεύω πως έχει πολλές πιθανότητες για να νικήσει!Όλα όμως θα τα δούμε στις 14 Οκτωβρίου...



  • Θες μήπως να προσθέσεις κάτι άλλο για να κλείσουμε την συνέντευξη;;;

-Θέλω να πω σε όλους ευχαριστώ που με ψηφίσανε 2 φορές national covergirl και να συνεχίσουνε να πραγματοποιούνε τα όνειρά τους!



  • Σε ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη που μου παραχώρησες,xrisaever9!

-Εγώ ευχαριστώ!



Πραγματικά πολύ ωραία συνέντευξη!Εγώ θα σας ξαναγράψω συνέντευξη την επόμενη εβδομάδα,αν και υπάρχει και μία μικρή περίπτωση να σας γράψω και αύριο!Αυτά προς το παρόν!



Πολλά φιλάκια!


GirlyGreekgirl!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

h xrisaever9 einai teleia kai polu kalos an8rvpos ontws