11/11/12

Ψεύτες.....

Λοιπόν κορίτσια θα σας πω μια εμπειρία μου από ένα πολύ γνωστό περιοδικό......

Σε μια σελίδα του περιοδικού έλεγε να πάρουμε τηλέφωνο σε αυτόν τον αριθμό και θα κερδίσουμε μια πρόσκληση για την πρεμιέρα του Twillight , και εγώ μες τη τρελή χαρά πήρα....Όμως μου είπαν στο τηλέφωνο ότι έληξε ο διαγωνισμός. Αυτό το τηλεφώνημα μου έφαγε 3 ευρώ από το κινητό μου. Τέλος πάντων....Την επόμενη μέρα είδα στην τηλεόραση....<<Τρέξτε να πάρετε τηλέφωνο και να κερδίσετε μια διπλή πρόσκληση για την πρεμιέρα του Twillight.>>....Εεεεε τι να πεις.........
Τέλος πάντων....

Ας δούμε τώρα κάτι τρελά παπούτσια








 
 
Αυτάααα
Φιλάκια Isabella_R_Swan
 

1 σχόλιο:

Αγγελική Ελευθεριάδου είπε...

Καλέ...Τι παπούτσια είναι αυτά;Μου αρέσει πολύ το προ-τελευταίο!!!Όσο για τα ψέματα...Δεν θέλω να κάνω σχόλια...