8/11/12

New member-writer!

   Γεια σε όλους του αναγνώστες αυτού του υπέροχου blog αφιερωμένο στο stardoll.Ονομάζομαι Αγγελική και είμαι 12 ετών καθώς έχω αναλάβει την ευθύνη να γράφω για όλα τα free(ρούχα και αντικείμενα)!Είμαι πολύ χαρούμενη που θα περνάω εδώ,μερικές ώρες της ημέρας μου,μαζί σας διαβάζοντας και γράφοντας άρθρα!

      Θα γράφω κάθε φορά που βγαίνουν καινούρια free για να ενημερώνεστε για αυτά και να τα παίρνετε!Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου  μπορείτε να μου στείλετε mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση:aggelakielefteriadaki@yahoo.gr ή να μου μιλάτε στο stardoll πληκτρολογώντας το όνομά μου:COLLFIREWORKS.

   Εδώ μπορείτε να διαβάσετε μερικά πράγματα που μου αρέσει να κάνω και πολλά-πολλά άλλα:Λοιπόν,τα hobbies μου είναι ο χορός,το τραγούδι,το θέατρο,ο Ολυμπιακός και η ζωγραφική!Οι αγαπημένοι μου τραγουδιστές είναι ο Σάκης Ρουβάς,ο Νίκος Οικονομόπουλος,ο Justin Bieber και ο P.S.Y.Από τραγουδίστριες η Έλενα Παπαρίζου,η Ελένη Φουρέιρα,η Katy Perry,η Victoria Jusstice,η Selena Gomez,η Ailee και πολλές άλλες που δεν μπορώ να σκεφτώ.Μου αρέσουν επίσης ο Ορέστης Καρνέζης(τερματοφύλακας του Παναθηναϊκού) και ο Γιώργος Λιανός:



                                                     &





Ακολουθούν μερικές εικόνες από εμένα για εσάς:







Δεν θα ακολουθήσουν άλλα τέτοια θέματα,αυτό το θέμα δημιουργήθηκε με εικόνες για να σας βοηθήσω όσο μπορώ να με γνωρίσετε καλύτερα,ευχαριστώ!



1 σχόλιο:

ifi_pinkfairy είπε...

καλή αρχή!Και εγώ τρελαινομαι για ποδοσφαιρο!