18/7/11

aliciaSilc

H aliciaSilc δεχτικε να της παρουμε σινεντευξη!!
Για σου alisiaSilc τι κανεις;
Καλα ειμαι!!!
Ειμαι απο το bloog Stardoll free clothes and news της haritini3 και θελω να σου παρω σινεντευξη!!!
Ωρεα!!!
Λοιπον aliciaSilc πως σε λενε;
Ντιανα
Χαρικα Ντιανα!!
Και εγω!!
Λοιπον Ντιανα ποσω χρονων  εισε;
26!!!
ποσες ωρες μπενεις stardoll και τι κανεις οταν μπενεις;
Οταν  εχω χρονο μπενω για αρκετες ωρες γιατι αυτα που φτιαχνω θελουν πολυ χρονο!!!
Δηλαδη τι φτιαχνεις;
Φτιαχνω αρκετα πραγματα οπως desighns δικα μου ρουχα με πολλα δυσκολα σχεδια
Τελεια!!
Eπισης μου αρεσει να αλλαζω την διακοσμιση απο τη σουιτα μου προς το καλυτερο δηλαδη μου αρεσει η βελτιοση!!!
Μπορείς να μας πεις αν αγαπας τους φιλους σου στο stardoll και στη πραγματικοτιτα;

Αγαπαω παρα πολυ τους φιλους μου!!! αν δεν μπω στο Stardoll μου λειπουν!!! Και στη πραγματικη ζωη θελω να ειμαι πολυ κοντα στους φιλους μου!!Γιατι εσθανομαι τυχαιρη που τους εχω!!!!
Ευχαριστουμε Ντιανα που μας βοιθησες με την σινεντευξη!!!!
Εγω σας ευχαριατω και πανω απο ολλα να ειστε ο εαυτος σας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: