6/7/11

Επισημη ανακονωση για τους αναγνωστες αυτου του blog

Γεια σας αναγνωστες μου...Αν και απο'τι βλεπω το blog παει καλα αλλα εγω πιστευω οτι το εχουμε τελιως παραμαλεημενο δεν ειναι χρησιμο σε ΚΑΝΕΝΑΝ σας...Αυτο με στεναχωρει γιατι δουλευω σκληρα εδω και περναω ολη μου την μερα στο laptop ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΣΑΣ!!!..Οι writers μου με βοηθησαν πολυ στην αρχη για να παρω μπρος αλλα μετα ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΑΝ!!!..με ελαχιστες εξερεσεις...Ετσι λοιπον σκεφτομε πολυ σοβαρα να ΚΛΕΙΣΩ αυτο το blog...Λυπαμε πολυ αλλα αφου δεν με βοηθατε τι ειμαι εγω μπορω να προσεχω: το FARMERAMA,ZOOMUMBA,STARDOLL,IKARIAM,GREPOLIS.BLOGGER.RAMACITY για να μην πολυλογω αυτο το blog πιαθνον να κλεισει σε λιγοτερο απο ενα μηνα αν και υπαρχουν πιθανοτητες να το αφισω ΑΝ ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ...οσοι ενδιαφεροντε να γινουν writers να το γραψουν εδω μονο με ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ετσι βοηθησετε πραγματικα γραψτε το ονομα σας και γιατι θελετε να γινετε writers και ισως αυτο το blog μεινει ανοιχτο!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: