15/7/11

Συνέντευξη απο την ann.lee2

Είμαι πολύ χαρούμενη που η ann.lee2 δέχτηκε την συνέντευξη!


Γειά σου!

Σε ευχαριστούμε που δέχτηκες την συνέντευξη!

1)Πώς σε λένε και πόσο χρονών είσαι;

 Το όνομα μου είναι Άννα και είμαι 13,5 χρονών !
2)Πόσες φορές την εβδομάδα μπαίνεις στο stardoll και πόσες ώρες την ημέρα;

Μπαίνω κάθε μέρα γύρω στις 1,5 ώρες!

3)Έχεις προσπαθήσει να βγεις ncg;Είναι σημαντικό για σένα;

Έχω προσπαθήσει να βγω ncg αλλά δυστηχώς καμία φορά δεν τα κατάφερα! Ναι είναι πολύ σημαντικο όπως για κάθε κορίτσι !
4)Για σένα το stardoll είναι απλά ένα παιχνίδι ή κάτι παραπάνω;

Ενοείται πως το νιώθω κάτι παραπάνω διότι έχω γνωρίσει πολλούς φιλους που τους αγαπώ πολύ !

5)Ποιος είναι ο αγαπημένος σου σχεδιαστής;

Μμμ μου βάζεις δύσκολα ! Πάρα πολλοί με μοντέρνο στυλ !

6)Tι σου αρέσει περισσότερο στο stardoll;

Στο stardoll λατρεύω να μιλάω στο chat με τους φίλους μου ! Είναι πολύ σημαντικοί για εμένα !

7)Θα ήθελες να πεις κάτι στους αναγνώστες που διαβάζουν τη συνέντευξη;
 Ναι , θα ήθελα να σας πω πως ότι και αν κάνετε στην ζωή σας να το απολαμβάνετε και ας μην σας αρέσει , η ζωή είναι μικρή !

Σε ευχαριστούμε πολύ.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μμ Καλη συνεντευξη περιμενω με ανυπομονισια τα βιντεο σας μου αρεσουν πολυ φιλια

SoPhiaki είπε...

τέλεια συνέντευξη

Χαριτίνη είπε...

poly kalh sinethef3i