19/7/13

~Αλλαγες

Γεια σας. Πρώτα, ενα μήνυμα για τους writers, που από τότε που σταματησα να γράφω στο blog, ακολούθησαν τα βήματα μου.
Το ξέρω ότι έχω την ευθύνη εδώ πέρα, αλλά τα καλοκαίρια εγώ δεν μπορώ να ασχοληθώ με το internet. Είναι ο μόνος καιρός που έχω για να χαλαρώσω. Αυτά τα περί ελεύθερου χρόνου είναι μαλακίες. 
Το blog ανήκει πλέον στην klarisia για να μπορέσει να είναι ενεργό μέχρι τον Σεπτέμβρη που θα επιστρέψω στα καθήκοντα μου. 

Παρακαλώ λίγη κατανόηση. Και εγώ θα κάνω ότι μπορώ. 


#χαριτίνη 

2 σχόλια:

ThewniLove111 είπε...

oxi oles oi writers min to ksexnas ;D toso kairo xloskao mesa sto blog ! xalase to pc mou KAI EGRAFA! an einai dinaton ... epesa sta gonata ton alon writer na me bohthisoun kai autes tpt mporo na kano tpt alo?

Χαριτίνη είπε...

re esy kai alli mia MONO grafete:P anaferomai se autes pou den grafete..