19/7/13

Πολλά νέα με πολύ αγάπη ♥

Πρώτα πρώτα να ενημερώσω για κάτι την όμορφη και νέα μας ιδιοκτήτρια. Βλέπεις κανείς δεν γράφει και αλλά πολλά κορίτσια προσπαθούν να γίνουν writer στο μπλοκ οπότε τη περιμένεις !; δίωξε τις παλιές κοπέλες που όπως φαίνεται το έχουν ξεχάσει και βάλε νέες αν είναι δυνατόν πια !
Δεύτερον πάμε για ένα rewind στο τι έχει γίνει όσες μέρες το μπλοκ είναι ανενεργό ..

Ας γιορτάσουμε μαζί με το σταρδολλ ! Οι απαντήσεις :
το μισό τσαντάκι βρίσκετε στα μηνύματα και η απάντηση στο τη είναι το ραμαζάνι είναι η τρίτη επιλογή ! καλή επιτυχία !
Πολύ καλή προσφορά και εγώ χωρίς δεύτερη σκέψη την αγόρασα από την πρώτη μέρα ! τα ρούχα είναι όμορφα και τα χρήματα που μας δίνουν αρκετά 

Πολύ ακριβά αλλά όμορφα θα έλεγα δεν έχω σκοπό βέβαια να πάρω κάτι αλλά χορταίνει το μάτι σου να τα βλέπεις !
Tribute .... Tribute και άλλα Tribute!
Αυτό το καλοκαίρι το σταρδολλ φέρνει στα μαγαζιά του μάρκες πολυαγαπημένες από όλες μας και το νέο του μαγαζί είναι γεμάτο με υπέροχες τσάντες και παπούτσια 
και κάτι τελευταίο
δεν συνηθίζω να φτιάχνω μαλλιά γιατί δεν έχω ταλέντο αλλά σήμερα που έφτιαξα μου φάνηκαν αρκετά καλά και θέλω την γνώμη σας αν πρέπει να τα αγοράσω η όχι ... 
υστερόγραφο :
αν θέλετε ρίξτε μια μάτια εδώ για να δείτε τα νέα μου graphics και να μου πείτε την γνώμη σας http://thewnilove111-graphics.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: