12/7/13

stardoll academy : νέα δοκιμασία ♥

Γεια σας κορίτσια σήμερα ήρθε μια νέα δοκιμασία στην ακαδημία του παιχνιδιού μας δείτε την :
Και αν την έκανες κέρδιζες  αυτά : 

Λοιπόν πως σας φάνηκε ; εμένα εύκολο αρκετά θα έλεγα και νομίζω πως η δεύτερη χρόνια έρχεται σύντομα στο stardoll ! Είμαι πολύ χαρούμενη ♥
 αυτά από εμένα ! σύντομα κοντά σας με κάθε νέο μαγαζί με κάθε νέα αναβάθμιση και ότι αλλαγή υπάρχει . 
♥LOVE YOU ALL♥ 
 Aα και κάτι ακόμα έχω ξεκινήσει να γράφω σχόλια στο gouestbook κοριτσιών που να λένε όλα τα καλά που έχει η doll τους ( στο τέλος κάθε σχολίου γράφω "♥be real, be you♥" ) 
δείτε μια φωτογραφία :

Εύχομαι να συνεχίσετε και εσείς αυτή την πράξη ! Σταματήστε να γράφετε αυτά τα ενοχλητικά σχόλια τύπου "ψήφισε με σε παρακαλώ " κ.τ.λ ! Γράψτε την γνώμη σας , κάντε τους άλλους να νιώθουν όμορφα ♥ Αν θέλετε αφήστε ένα σχόλιο από κάτω με το όνομα σας στο stardoll  για να έρθω να γράψω και σε εσάς τι πιστεύω .
 ♥καλή συνέχεια όμορφες μου♥
πατήστε 
εδώ αν θέλετε να δείτε η να παραγγείλετε ένα από τα graphics  μου

Δεν υπάρχουν σχόλια: