27/8/13

Παράπονο

Το βλογ δεν έχει επισκεψημότητα το καταλαβαίνω, αλλά πολλοί ράιτερς δεν γράφουν καθημερινά σε προηγούμενο άρθρο μία από αυτούς πρότεινε να διωχθούν οι παλιές και να έρθουν νέες αυτό προτείνω και εγώ, εάν δεν γράφουν λόγω βαρεμάρας : Ρ
Μπορούσαν αν ήταν διακοπές να το έγραφαν σε ποστ τουλάχιστον!!! 
Επίσης εγώ δεν μπορώ να κάνω τίποτα για να γίνει το βλογ γνωστό αφού στο σταρδολλ είμαι απλά μία αόρατη κούκλα με υψηλό επίπεδο!
Έχω βαρεθεί να βλέπω τις αναρτήσεις μου μία μετά την άλλη!
Η τελευταία ενημέρωση για τα νέα ήταν πριν 11 μέρες!
Δεν θέλω να τα ρίξω όλα στους ράιτερς γιατί μπορεί να είχαν και σε άλλα βλογ δουλεία και να μην προλάβαιναν!!! Αλλά η ιδιοκτήτρια κάτι έπρεπε να  πει και να κάνει!!!
Αν μετά από αυτό έχει συνέπεια στην δουλειά μ στο blog απλά δεν θ δώσω σημασία!!

Sasa3Angel

Δεν υπάρχουν σχόλια: