3/8/13

Writers - Readers

Γεια σας φίλοι μου! Απολογούμαι που έχω μια βδομάδα να γράψω.. Θέλω να βοηθάτε όλοι, είτε λείπω από το μπλοκ, είτε όχι! 
Writers: Οι writers πρέπει να γράφουν τουλάχιστον 2-3 φορές τη βδομάδα. Όταν κάποιος writer χρειάζεται κάποια βοήθεια ή αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα να επικοινωνεί μαζί μου μέσω Stardoll (Klarisia) Το ξέρω πως τώρα είναι διακοπές, αλλά είμαι σίγουρη πως μπορείτε να γράφετε έστω μία φορά.
Readers: Οι readers είναι λιγοστοί. Πρέπει όλοι όσοι έχουμε λογαριασμό στο Stardoll να προσπαθήσουμε να φέρουμε περισσότερους αναγνώστες μέσω του τσατ. Ίσως να είναι σπαστικό για κάποια άτομα να τους στέλνουμε τέτοιου είδους μηνύματα αλλά νομίζω πως είναι ο μόνος τρόπος... Επίσης όσοι readers θέλουν να γίνουν writers να πάνε πάνω στην αρχική σελίδα του μπλοκ και να πατήσουν στην εικόνα που λέει ''Θέλεις να γίνεις writer, κάνε κλικ εδώ'' και να γράψουν αυτά που χρειάζεται =] Εάν θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί μου από το stardoll και να μην γράψουν εδώ τα στοιχεία τους, όπως είπα και πιο πάνω στο stardoll με λένε Klarisia .

Ελπίζω να καταφέρουμε να κάνουμε
το μπλοκ διασημότερο!

Με αγάπη και εκτίμηση,
Μαρία

Δεν υπάρχουν σχόλια: