30/8/13

Είναι ώρα για μια νέα αρχή!!!=p

Λοιπόν αυτό που σκεύτηκα πιστεύω πως μπορεί να βελτιώσει το μλογκ μας!!!
Λοιπόν όπως ο καθένας σας έτσι κι εγώ προσπαυώ να βρίσκω πιο δημιουργικά συνολάκια για την κούκλα μου έτσι απλά για να κάνω τη διαφορά!!!=p.Αλλά οι ιδέες μας τελειώνουν καμια φορά ετσι μου ήρθε μια ιδέα!!! Όποια θέλει να φτιάξει ένα δημιουργικό συνολάκι αλλά της τελείωσαν οι ιδέες το μόνο που έχει να κάνει είναι να γράψει στα σχόλεια το όνομα του σταρδδολλ της κι εγώ θα την επισκεπτώ θα της κάνω ένα ωραίο ντύσιμο και θα το αναρτήσω σε λιγότερο από 3 ημέρες σε αυτό το μλογκ!!!Σας παρακαλώ σχολιάστε!!! Κι έτσι για να δείτε και λίγο τα στυλ που μου αρέσουν δείτε τις παρακάτω εικόνες!!!

Και το τελευταίο και πια δημιουργικό...........

Αυτό είναι φτιαγμένο από τα εξής ρούχα
ΑΝΤΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!!=Ρ