11/8/11

Συνέντευξη απο την CutieCaylaGirl





 Γεια σου CutieCaylaGirl!

Γεια σου και εσένα!

Ευχαριστούμε που δέχτηκες την συνέντευξη μας.

Τίποτα!Δική μου ευχαρίστηση!


1)Πώς σε λένε και πόσο χρονών είσαι;

 Με λενε Chelsea και ειμαι 17 χρoνών!!

2)Από πότε που είσαι μέλος στο stardoll;

Ειμαι γυρω στους 8 μηνες

3)Τι σου αρέσει να κάνεις στο stardoll;

 Τα παντα μου αρεσουν στο stardoll...! Είναι διασκεδαστικο μπορεις να κανεις πολλα και ωραια πραγματα όπως να γνωριζεις καινουρια κοριτσια απο διαφορα μερη ολου του κοσμου να ντυσεις κοπελες, να διακοσμήσεις, να βαψεις, να φτιακσσεις παρτυ κ.τ.λ. αλλα εμενα ομως προσωπικά μου αρεσει περισσοτερο να διακοσμώ suites κ.τ.λ

4)Ποιος είναι ο αγαπημενος σου σχεδιαστής;

 Dona Kara
n και αλλοι πολλοι!

5)Τι σου αρεσει να κανεις στην πραγματικη σου ζωη;

Να διακοσμώ! Να βγενω εξω με τους φιλους μου να γνωριζω καινουρια πρόσωπα!!! Να μπαίνω στο stardoll!!!...Κάνω πολλα και ωραια στην πραγαματική μου ζωη...

        6)Έχεις βγει ποτέ ncg;

NCG δεν εχω βγει ποτέ αλλά δεν ξέρεις ποσο πολυ το  θέλω είναι το όνειρο κάθε κοριτισιού να το πραγματοποιήσει αλλά για να τα καταφέρει η καθεμιά μας χρειάζεται παρα πολυ δουλεια!Και θα τα καταφερνα μονο με την δικια σας ψήφο ψηφιστε με για NCG....:D

7)Έχεις προσπαθήσει να βγεις
ncg;

 Εχω προσπαθήσει πάνω απο 25 φορες και δεν λεω ψέματα!Και αυριο!Θα ειναι η 26η!

8)Τέλος έχεις να πεις κατι σε αυτούς που διαβάζουν αυτή τη συνέντευξη;

Θελω να πω να με ψηφίσουν  οσοι νομιζουν οτι ειμαι ομορφη και το αξιζω!!!Και να γραφουν στο gb οτι ερωτήσεις εχουν ή οτι απορια!Να το γραφουν και εγώ θα τους βοηθήσω.

Ευχαριστούμε πολύ.Γεια σου!

 Πολλα πολλα φιλακια σε ολους..... και ελπιζω να τα πούμε σύντομα!!!! xoxo with $tyle...


                                                       Φιλιά,

                      Valiapink13

Δεν υπάρχουν σχόλια: