2/8/11

Συνέντευξη απο την della.kike

Γεια σας και πάλι!Συγνώμη που δεν έγραφα τοσο καιρό,αλλά ειχα καποια προβληματακια με τον λογαριασμο μου.Τελος παντων,εδω και καιρο εχω παρει συνεντευξη απο την della.kike απλως δεν προλαβα να την γραψω!Οριστε λοιπον:
-Γεια σου della.kike!

-Γεια σου!

-Ευχαριστούμε που δέχτηκες την συνέντευξη!

-Παρακαλώ δεν κάνει τίποτα.

-Πώς σε λένε και πόσο χρονών είσαι;

-Με λένε Ντένια αλλά απο μικρή με φωνάζουν Ντέλα έστι αυτό έχει γίνει το όνομα μου πια και ειμαι 14 χρονών.

-Από πότε είσαι μέλος στο stardoll?

-Περίπου 10 μήνες.

-Τι σου αρέσει περισσότερο στο stardoll;

-Μου αρέσει πιο πολύ να αγοράζω ρούχα και να φτιάχνω την σουίτα μου.

-Σε ποια blog γράφεις;

-Στο stardollellada και στο stardollingreece.

-Τέλος,έχεις να πεις κάτι σε αυτούς που διαβάζουν την συνέντευξη;

-Ναι φυσικά πρώτον,να κοιτάνε τον εαυτό τους και όχι τους αλλους και δεύτερον τους ευχαριστώ πολύ για τα καλά τους λόγια στο gb μου.

-Σε ευχαριστούμε και πάλι που δέχτηκες την συνέντευξη.



                  Φιλιά,
Valiapink13
              

Δεν υπάρχουν σχόλια: