9/1/12

Προειδοποίηση

Παιδιά θέλω να σας ζητήσω ένα μεγάλο συγγνώμη που γράφω προειδοποίηση χωρίς να είναι δουλειά μου, αλλά έπρεπε να σας το πω! Πολλοί φίλοι μου, μου στέλνουν μηνύματα που λένε ότι είναι φίλοι της Callie.stardoll και ότι αν στείλουμε και εμείς αυτά τα μηνύματα θα πάρουμε δωρεάν χρήματα και ρούχα! Παιδιά αυτά είναι ΨΈΜΑΤΑ ...ποτέ δεν θα πετύχουν και επίσης όταν διάβασα τους κανόνες του Stardoll έλεγε ότι δεν πρέπει να τα στέλνουμε ,διότι όχι μόνο δεν θα πετύχουν αλλά αν τα στέλνουμε κάθε τρεις και λίγο μπορεί να διαγραφεί ο λογαριασμός μας! Πραγματικά συγγνώμη που το έγραψα χωρίς να είναι δουλειά μου αλλά θέλω να σας προειδοποιήσω.. Α επίσης μην με παρεξηγείτε που δεν θα γράφω και πολύ συχνά ,επειδή εγώ γράφω για τα νέα στο Stardoll και δεν έχει νέα κάθε μέρα... γεια σας...

Δεν πέτυχα την εικόνα μου... :P θα κάνω άλλη...

Δεν υπάρχουν σχόλια: