28/1/12

Έχετε δίκιο!!

Γειά σας! Ξερετέ πως νιώθω τώρα!Θα νομίζετε οτι δέν ενδιαφέρομαι καθόλου για το blog αλλα δεν είναι έτσι!Το ξέρω,είναι σαν δικαιολογία αλλα και ΠΑΛΙ όλη την εβδομαδα γράφαμε διαγωνίσματα!!Τουλάχιστον αυτό το τριήμερο βρήκα λίγο χρόνο!!

Σας παρακαλώ,στείλτε μου μηνύματα με τις ιδέες σας!!Δεν έχω για τι να γράψω!!Θα με βοηθήσετε πάρα πολυ με αυτό!

Λοιπόν,έχω τόσο καιρό να γράψω που έχουν βγεί ΤΟΣΑ νέα πράγματα!Έπιπλα BASICS,νέα gamezone,καινούρια popshop και εκατομύρια αλλα καινούργια πράματα!!

Τα BASICS DECOR απο ότι έχω δει έχουν γίνει ανάρπαστα!!Πολλές κουκλες έχουν διακοσμήσει την σουιτα τους με τα επιπλα αυτα και κάθε μια με διαφορετικό τροπο!!
Σχεδόν το ίδιο και με το popshop!

Αντιθέτως τα gamezone δεν τα έχω δεί και πολύ.Ίσως επειδή ειναι λιγο πιο ,καταλαβαινετε!
Ας πουμε για να ταιριάξουν με την σουίτα σας πρέπει να αλάξετε όλη τη διακόσμηση!!Όμως κατα την γνώμη μου είναι πολύ πρωτότυπα!!

Αυτά για την ώρα!!Περιμένω τα σχόλια σας!!
φιλάκια gialia1

Δεν υπάρχουν σχόλια: