7/1/12

Νέα στο stardoll!

1. Γεια σας και πάλι παιδιά! Ξέρετε, επειδή άργησα να γίνω writer, τώρα θα γράψω για τις εκπτώσεις στο starplaza... Λοιπόν οι εκπτώσεις είναι στο κατάστημα Pretty n' Love , 25% και νομίζω ότι πολλοί έτρεξαν να αγοράσουν! Αν και δεν είναι και μεγάλη έκπτωση συμφέρει।Επίσης, έχω παρατηρήσει ότι τώρα τελευταία, γίνονται συχνά εκπτώσεις στο Pretty n' Love. Tι μας πειράζει που γίνονται συχνά εκπτώσεις; Μας συμφέρει...Θέλουμε κι άλλες!!! Χαχαχα

२.Στο μαγαζί RIΟ,βγήκαν νέα ρούχα।Κατά τη γνώμη μου δεν είναι και πολύ ωραία...όμως αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι η αλλαγή στο φόντο... είναι... πώς να το πω,επίσημη...

३.Επίσης, βγήκε ένας νέος διαγωνισμός για σούπερσταρς που ονομάζετε Αλπικό Σαλέ.Αναρωτιέμαι πώς να είναι... Τέλος πάντον... γεια σας..!!!





(Θέλω να σας πω ότι έχω ένα πρόβλημα και μέχρι να το διορθώσω θα βάζω την φωτογραφία μου από το stardoll...)

Δεν υπάρχουν σχόλια: