9/5/13

I'm back! =] (Υπάρχουν UFO?)

Γεια σας καρδούλες μου και Χριστός Ανέστη!
Καιρό έχω να γράψω, ε ε; Τώρα όμως επέστρεψα και θα γράφω για πολλά και διάφορα θέματα! Το θέμα που θα ήθελα να σχολιάσω σήμερα είναι αυτό που γίνεται κάθε φορά και διαφορετικό, με διάφορες ενδείξεις, κάθε φορά και πιο έντονο... Το περιβόητο αυτό θέμα είναι η εμφάνιση UFO στον ουρανό κυρίως τις νύχτες - ή μόνο νύχτες. Πιστεύω πως όσοι διαβάζετε το starblog του Stardoll διαβάσατε και για αυτό το θέμα το οποίο έγραψε μία Starblogger σχετικά και με τις πρόσφατες εμφανίσεις UFO στην Ελλάδα. Πραγματικά, εγώ δεν ξέρω τι να πιστέψω και τι όχι. Πάντως δεν είμαι με αυτούς που λένε "Έλεος πια - τι λέτε τώρα - όλα ψέματα είναι - Βλακείες (και ου το κάθε εξής)" αλλά δεν είμαι ούτε με εκείνους που λένε " Αλήθεια είναι - Σίγουρα υπάρχουν - ναι δίκιο έχετε, υπάρχουν - δεν είδα αλλά πιστεύω [...]" . Δεν μπορώ να προσδιορίσω το μυαλό μου αν διαφωνώ πως υπάρχουν ή το αντίθετο. Όμως όταν βλέπω ενδείξεις, εικόνες ή κυρίως ΑΛΗΘΙΝΆ βίντεο, αρχίζω να ανησυχώ και να φέρνω στο μυαλό μου κάθε περίπτωση - για παράδειγμα: Αν υπάρχουν; Μπορεί να μας απαγάγουν; Να μας σκοτώσουν, να μας φάνε; Μπορεί όμως κάποτε στο μέλλον να συζήσουμε με το εξωγήινο αυτό γένος τους;
Όλα μπορούν να γίνουν. Εσείς τι πιστεύετε για αυτό; Αν πρόκειται να απαντήσετε με βρισιές και άσχημα, προκλητικά και επιθετικά λόγια, καλύτερα μην απαντήσετε =]


Αυτά από μένα για σήμερα.
Πολλά φιλάκια

6 σχόλια:

Unknown είπε...

Εγώ είμαι κάθετη σε αυτό το θέμα. Συνομοσιολογίες υπάρχουν και θα υπάρχουν για όλα τα γούστα αλλά μέχρι εκεί. Εγώ επ ουδενί δεν πιστεύω στην ύπαρξη των UFO.

Unknown είπε...

Λοιπόν, εγώ δεν πιστεύω ότι οι άνθρωποι είναι τα μόνα υπάρχοντα όντα σε ολόκληρο το συμπαν. Σωστά;

Unknown είπε...

Συμφωνω!!!!!!!!!Βεβαια ειναι σιγουρο οτι υπαρχει και αλλη ζωη εκτος απο τους ανθρωπος χωρις βεβαια την δραματοποιηση που ολοι μας φανταζομαστε τους εξωγηινους!!Εκτος απο αυτο ισως να υπαρχουν και αλλοι γαλαξιες που να μην εχουμε ανακαλυψει ακομη με ζωη!!

Unknown είπε...

Συμφωνώ απόλυτα:)

ThewniLove111 είπε...

Eksoghinh zoh paidia exei.brethei.... Kai otan leo afto den enoo gigantes.me 4 matia enoo kitara ! Episis h nasa prosfata ekana mia nea anakalipsi ... Mia 2h gh 3 fores megaliterh apo tin dikia mas iparxei se ena alon galaxia! Opote einai pithanon na iparxei zoh eki !!!

Klarisia είπε...

Ναι όντως! =]