8/6/13

Billy Elliot : Κριτική ταινίας

Γεια σας τι κάνετε?
Ξανά εδώ με νέα κρητική ταινίας, για αυτό προετοιμαστείτε για πολύ κράξιμο..!


Εγώ πάντα αφού δω μια ταινία διαβάζω τις κρητικές και μετά αν φυσικά πρόκειται και για μια ταινία που αξίζει να πεις κάτι γράφω και τη δικιά μου.
Με την συγκεκριμένη έχω μείνει πάλι απίστευτα απογοητευμένη και πάλι ήμουν η μόνη, στην οποία δεν άρεσε. Καταρχάς επειδή εγώ είμαι εκ φύσεως λάτρης των ταινιών δράσης και των θρίλερ δυσκολεύομαι απίστευτα να δω ένα δράμα 1ον γιατί δεν με συγκινούν σχεδόν ποτέ και ακόμα δεν έχω καταφέρει να κλάψω με ταινία, και 2ον γιατί είναι γλυκανάλατα, βαρετά και αποκρουστικά.
Τώρα όσον αφορά τις υπόλοιπες κρητικές έχω να πω πως δεν βρήκα ακόμα τίποτα αρνητικό. Δηλαδή είναι σαν να μου λέτε ότι αυτό εδώ είναι ένα μικρό αριστούργημα που είναι τέλειο σε όλους τους βαθμούς (σκηνοθεσία, ερμηνείες, σενάριο κτλ).
Εγώ όπως ανέφερα και πάνω το σενάριο ήταν εντελώς προβλέψιμο και βαρετό σε σημείο θανάτου. Η μουσική επίσης απαίσια, κάτι που αν δεν υπήρχε θα ήταν καλύτερα τα πράγματα και οι ερμηνείες καλές αν και όχι όλες.
Για να μην μιλήσω για τα σεξουαλικά υπονοούμενα που υπήρχαν διάσπαρτα στη ταινία ειδικά με την προφανή ομοφυλοφιλία του φίλου του Billy, και για τις χωρίς λόγο βρισιές στο άσχετο οι οποίες έκαναν την ταινία απίστευτα ανώριμη και παιδική.
Τώρα στο τέλος δεν ξέρω γιατί, αλλά δεν κατάλαβα για ποιον ακριβώς λόγο έπρεπε να κλάψω ή έστω να συγκινηθώ. Για μένα ήταν εντελώς αδιάφορο και -συγνώμη κι όλας- μαλακία σαν τέλος.
Αν έστω δεν είχε happy end - αν μπορεί το συγκεκριμένο να θεωρηθεί happy- τότε τουλάχιστον μετά το όλο μελόδραμα θα υπήρχε ένα ποιο ψυχρό κλίμα που θα έδινε άλλον αέρα στη ταινία.

Βαθμολογία 1/5 γιατί δεν θέλω να βάλω 0 για να μην είμαι υπερβολική..!

Δεν υπάρχουν σχόλια: