8/6/13

Αγόρια =]

Γεια σας =] Σήμερα θα ήθελα να σας μιλήσω λίγο για τα αγόρια - αν και δεν έχω και μεγάλη εμπειρία..

Το πρώτο μου αγόρι το απέκτησα πριν λίγες μέρες, και το συγκεκριμένο αγόρι δεν πρέπει να το έχω. Για πολλούς και διάφορους λόγους, όμως ο έρωτας όλα τα μπορεί. Μέσα σε αυτές τις μέρες που είμαστε μαζί χωρίσαμε 2 φορές. Τι μία το έκανα εγώ 2 μέρες μετά που τα φτιάξαμε, γιατί πραγματικά ένιωσα μια τεράστια ανασφάλεια λόγω κάποιου γεγονότος. Το δεύτερο χωρισμό, τον προκάλεσε εκείνος. Με χώρισε για να δει τι θα έκανα. Έβαλα τα κλάματα - xP - γιατί ήταν ένα αγόρι που μόλις το γνώρισα καλά καλά το μίσησα. Κι όμως ύστερα, άφησα τα συναισθήματά μου ελεύθερα, όταν έμαθα πως με θέλει εδώ και 7 μήνες, και τον ερωτεύτηκα. Τώρα είμαστε πάλι μαζί =] Δεν ένιωσε καθόλου ωραία που με έχασε και έδειξε περισσότερο ενδιαφέρον όταν του.. ''έμπαινα'' για τα καλά.. Δεν ξέρω αν το λέτε κι εσείς στην ελλάδα αυτό αλλά σημαίνει πως, στα περισσότερα πράγματα που έλεγε εγώ διαφωνούσα, ότι έκανε το σχολίαζα μπροστά του και πρόσθετα μια πολύ πολύ μικρή πινελιά ψωνίσματος =Ρ
Τώρα θα σας πω μερικά πράγματα που ισχύουν για τα αγόρια.
Πρώτα πρώτα, ''τα αγόρια είναι σαν τα γραμματόσημα...όσο τους φτύνεις, τόσο κολλάνε!'' Είμαι σίγουρη πως το έχετε ακούσει ξανά, και είναι κάτι που ισχύει για ΌΛΟΥΣ τους άντρες και ΌΛΑ τα αγόρια. Το δεύτερο που θέλω να σας πω, είναι μια σοφή φράση: ''Αν αγαπάς κάτι, ασ'το να φύγει. Κι αν επιστρέψει, τότε σημαίνει πως σε αγαπά πραγματικά''.Υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις που κάποιοι δεν επιστρέφουν για την αγάπη αλλά για το χρήμα, ή τέλος πάντων για κάτι άλλο.
Όταν ένα αγόρι σε χωρίσει, ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ να ρίξεις δάκρυ, τουλάχιστον μπροστά του. Όσο λυπημένη και στενοχωρημένη δείχνεις, τόσο πιο μεγάλη αδιαφορία έχει αυτός για σένα. Ξεκίνα από την ίδια ή από την επόμενη μέρα να του ''μπαίνεις'', να τον κοροϊδεύεις για κάτι αφύσικο ή αστείο που κάνει, να διαφωνείς συνέχεια με εκείνα που λέει και να κάνεις την ανώτερη. Αυτό που σας λέω δεν είναι βλακείες. Πέτυχε και μάλιστα σε ενήλικη γυναίκα που το έκανε αυτό για περίπου ένα χρόνο και τότε κατάφερε και κέρδισε πίσω τον άντρα της.

Αυτά =] Πολλά φιλάκια ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια: