2/4/13

Συνέντευξη από την xrysafenia_40

Γεια σας κορίτσια!
Ξέρω ότι δεν έχετε δει άρθρο μου εδώ και καιρό γι'αυτό σας ζητάω συγνώμη και συγκεκριμένα στην Χαριτίνη (την ιδιοκτήτρια)  που ξέρει πόσο πολύ την αγαπώ.Δεν φταίω όμως εγώ.Είχα ζητήσει από 2 κορίτσια να μου δώσουν μια συνέντευξη και δεν μου έχουν στείλει ακόμα τις απαντήσεις τους.Όμως πήρα από ένα άτομο συνέντευξη και είμαι έτοιμη να την μοιραστώ μαζί σας.Σίγουρα όλες ξέρετε την xrysafenia_40 ,πάμε λοιπόν να την γνωρίσουμε!

1) Πες μας λίγα πράγματα για εσένα.

2) Πως ξεκίνησες να παίζεις ?

3) Τι κάνεις στον ελεύθερο χρόνο σου; Έχεις κάποιο χόμπι;

4) Υπάρχουν κάποιες φίλιες που ανάπτυξες μέσω του παιχνιδιού?

5)Ποιο είναι το όνειρο σου?

6) Και για να κλείσουμε, τι θα ήθελες να πεις στις αναγνώστριες της συνέντευξης. Ευχαριστούμε πολύ!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Γεια σας,
1)Με λένε Ρίτα και είμαι 13,5.Μένω στην πανέμορφη Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Καστοριά.

2)Το stardoll το έμαθα από μια φίλη μου η οποία μας μιλούσε συχνά για αυτό.Από τον τρόπο που μας το περιέγραφε μου ακούστηκε πολύ ενδιαφέρον παιχνίδι,έτσι αποφάσισα να φτιάξω και εγώ.

3)Αυτήν την περίοδο είμαι διακοπές.Περνάω αρκετές ώρες στην παραλία και φυσικά μπαίνω και στο stardoll.

4)Όπως σχεδόν όλοι,έτσι και εγώ έχω αναπτύξει πολλές φιλίες ακόμα και διαμέσου ενός υπολογιστή.

5)Το όνειρο μου σαφώς δεν αφορά τον υπολογιστή.Το μόνο που θέλω είναι να προκόψω στην ζωή μου και να βρω μια καλή δουλειά( γιατί έχουμε και δύσκολες εποχές)

6)Καταρχάς εύχομαι να τους άρεσει η συνέντευξη που έδωσα.Εύχομαι όλοι να μπορέσουν να πραγματοποιήσουν να όνειρα τους.Καλό καλοκαίρι..

Φιλάκια,
Με αγάπη Ρίτα ♥
Ευχαριστώ πολύ για αυτήν την όμορφη συνέντευξη

Αγάπη

Δεν υπάρχουν σχόλια: