14/4/13

Επιτέλους συνέντευξη!

Γεια σας κορίτσια μου! Δεν ξέρω τι έχουν πάθει τα κορίτσια του stardoll και μου αργούν αλλά αυτό δεν μου πολύ αρέσει.
Λοιπόν ''σήμερα'' πήρα συνέντευξη απο την vasthan99. Πάμε να δούμε:
Οι ερωτήσεις μου :
1) Πες μας λίγα πράγματα για εσένα.
2) Πως ξεκίνησες να παίζεις ?
3) Τι κάνεις στον ελεύθερο χρόνο σου; Έχεις κάποιο χόμπι;
4) Υπάρχουν κάποιες φίλιες που ανέπτυξες μέσω του παιχνιδιού?
5)Ποιο είναι το όνειρο σου?
 6)Έχεις βρει ποτέ NCG Ή CG?
7) Και για να κλείσουμε, τι θα ήθελες να πεις στις αναγνώστριες της συνέντευξης.
Οι απαντήσεις της:
1. Με λένε Κορίνα και είμαι 14! Μένω στην Αθήνα και πηγαίνω στην Γερμανική Σχολή Αθηνών (ΓΣΑ).
2. Μια φίλη μου, μου είπε γι αυτό το παιχνίδι και από τότε που ξεκίνησα, έχω πει σε όλους πόσο ωραίο είναι, μέχρι και τον αδερφό μου έπεισα να κάνει ντολλ ( vasthan). Θέλω επίσης να εξηγήσω από πού βγαίνει το παρατσούκλι μου, επειδή πολλοί με ρωτάνε! VasThan είναι ένα γκρουπ, που έχω με την παρέα μου και το -99- είναι ο τυχερός μου αριθμός!
3. Στον ελεύθερό μου χρόνο παίζω πιάνο και τένις! Επίσης μου αρέσει να μαγειρεύω :)
4. Φυσικά και υπάρχουν. Τα άτομα που έχω στους καλύτερους μου φίλους είναι ένα πολύ μεγάλο κομμάτι για μένα στο stardoll!
5. Το όνειρο μου στην πραγματικότητα είναι να καταφέρω μέσα στα χρόνια που θα ζήσω να γυρίσω όλον τον κόσμο! Στο παιχνίδι το όνειρό μου είναι να βγω Covergirl.
6. Όχι ακόμα! Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω προσπαθήσει! Δράττομαι της ευκαιρίας να αναφέρω ότι την Δευτέρα 13 Αυγούστου θα τρέξω γα NCG, οπότε αν μπορείτε βοηθήστε με!
7. Μέσα στον ένα χρόνο που παίζω stardoll αυτό που δεν μου αρέσει είναι η αντιγραφή στο στυλ και τα χαρακτηριστικά των ντολλς… Υπάρχει ένα πρότυπο και όλες προσπαθούν να το μιμηθούν! Αυτό είναι πολύ κακό, γι’αυτό θέλω να σας πω να είστε ο εαυτός σας και να είστε σίγουρες ότι ο κόσμος/ οι φίλοι σας θα σας εκτιμήσουν περισσότερο έτσι!
Ευχαριστούμε!
Εμείς κορίτσια μου θα τα πούμε κάποια στιγμή με άλλη συνέντευξη...
Πολλά φιλιά

Αγάπη :* ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια: