8/9/11

Αγγελική Ηλιάδη. Πώς σχολιάζει τις φήμες που τη θέλουν να παντρεύεται;

Αγγελική Ηλιάδη new

Για τη σχέση της με τον μουσικοσυνθέτη Κώστα Μηλιωτάκη και την πορεία της καριέρας της μίλησε στην κάμερα του Star η Αγγελική Ηλιάδη.

Η γνωστή τραγουδίστρια, από τα τέλη του 2010 διατηρεί σχέση με τον γνωστό συνθέτη (και μαέστρο της) Κώστα Μηλιωτάκη: «Είμαι πολύ καλά, αλλά από κει και πέρα δεν θέλω να πω κάτι άλλο» είπε η ίδια όταν ρωτήθηκε για τα προσωπικά της. Το μονόπετρο δαχτυλίδι που φορά στο χέρι της έχει κάνει πολλούς να αναρωτιούνται αν θα ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας σύντομα μαζί με τον αγαπημένο της: «Σημασία έχει ότι είμαι καλά κι έχω ξαναπεί πως οτιδήποτε ευχάριστο συμβεί στη ζωή μου θα το μάθετε», δήλωσε.

Αν και δεν έχει πολλά χρόνια εμπειρίας στο χώρο της μουσικής βιομηχανίας, δεν σημαίνει πως δεν είναι ευχαριστημένη με την μέχρι τώρα πορεία της: «Η πορεία μου ήταν πολύ καλή, στάθηκα τυχερή. Στην αρχή, βέβαια, είχα βοήθεια από τη γιαγιά μου. Με βοήθησε πολύ εκείνη όταν ήμουν μικρό κοριτσάκι και την ευχαριστώ πολύ γι’ αυτό» είπε.

Φιλάκια πολλά:) 



Δεν υπάρχουν σχόλια: