25/9/11

♥Συνεντευξη απο την elisavetdella!♥



Γειά σας για μια ακόμη φορα,αγαπητοί αναγνώστες αυτού του blog.Όπως σας είχα ''πει'' και την προηγούμενη φορά,τώρα με την έναρξη των σχολικών μαθημάτων δεν θα σας γράφω τόσο συχνά όσο το καλοκαίρι,παρά μόνο κάθε Σαββατοκύριακο!Έτσι λοιπόν,επιστρέφω με μία ολοκαίνουρια συνέντευξη από την elisavetdella...



-Ποιό είναι το πραγματικό σου όνομα και πόσο χρονών είσαι;


-Το πραγματικό μου όνομα είναι Ελισάβετ και είμαι 13ων χρονών.



-Πόσο καιρό είσαι στην παρέα του stardoll και πόσην ώρα περνας κάθε μέρα σε αυτό;



-Στην παρέα του stardoll είμαι περίπου ένα χρόνο.Δυστυχώς για την αληθινή μου ζωή μπαίνω στο stardoll κάθε μέρα για 2-6 ώρες.



-Έχεις βγει ποτέ covergirl ή national covergirl?Αν ναι,πόσες φορές?


-Δυστυχώς δεν έχω βγει ποτέ ncg ή cg.Αυτό είναι το όνειρό μου για το stardoll.



-Ποιά είναι τα όνειρα σου στο stardoll?Έχει πραγματοποιηθεί κανένα από αυτά μέχρι στιγμής?


-Αρχικά το όνειρό μου στο stardoll ήταν να γίνω superstar.Αλλά τώρα που είμαι superstar το όνειρό μου είναι να γίνω ncg και royalty με πολλά λεφτά και πολύ διάσημη.



-Όσο για το miss stardoll world...Ποιά είναι τα σχόλια σου γι'αυτόν τον διαγωνισμό?


-Λοιπόν,κατά την γνώμη μου αυτός ο διαγωνισμός σαν ιδέα είναι πάρα πολύ ωραίος αλλά στην πράξη υπάρχουν και πολλά λάθη.Όπως για παράδειγμα είναι ότι μπορείς να στείλεις μηνύματα σε όλο τον κόσμο για να σε ψηφίσει.Και ο κόσμος δεν ψηφίζει αυτόν που του αρέσει πραγματικά αλλά όποιον είναι διάσημο.Επίσης θα έπρεπε να υπάρχει msw και για μη superstar.



-Μήπως μπορείς να μας πεις από που προέκυψε το όνομά σου στο stardoll?



-Από ότι καταλαβαίνετε το όνομα μου στο stardoll προέκυψε από το αληθινό μου όνομα.


-Έχεις κάτι άλλο που να θέλεις να μοιραστείς μαζί μας για να κλείσουμε την συνέντευξη;;;


-Αυτό που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας είναι να είστε ο εαυτός σας και να έχετε το δικό σας προσωπικό style


-Σε ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη που μου παραχώρησες,elisavetdella...


-Εγώ σας ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνατε και μου πήρατε αυτή την συνέντευξη.



Πολλά φιλιά!!!:D

elisavetdella






Επίσης,πολλά φιλιά να έχετε και απο εμένα...

Τα λέμε σε μία εβδομάδα με ολοκαίνουριες συνεντεύξεις...



GirlyGreekgirl

Δεν υπάρχουν σχόλια: