9/9/11

Συνέντευξη από την Christinaki.A ♥


  • Christinaki.A
Hi guys!Τι κάνετε?
Καταρχάς ένα μεγάλο συγγνώμη που άργησα να σας γράψω,αλλά να ξέρετε πως δεν είναι κι εύκολο πράγμα να παίρνεις συνεντεύξεις.Ήρθα σε επαφή με πολλά κορίτσια για να τους πάρω συνεντεύξεις..Τα περισσότερα δεν μου απάντούσαν,άλλα δεν ήθελαν να τους πάρω συνέντευξη,ενώ με κάποια άλλα κορίτσια που συμφώνησα να τους πάρω την συνέντευξη δεν μου έδωσαν τις απαντήσεις στις ερώτησεις που τους έστειλα...Χμμμ,δύσκολη υπόθεση...Έτσι δεν είναι?????


Τελικά όμως κατάφερα να πάρω συνέντευξη απο την Christinaki.A!!!:)))




  • Λοιπόν,ποιό είναι το πραγματικό σου όνομα και πόσο χρονών είσαι;

-Με λένε Χριστίνα και είμαι 13 ετών...



  • Έχεις βγει ποτέ cg ή ncg;Αν ναι πόσες φορές;

-Έχω βγει μία φορά cg.!



  • Ποιά είναι τα όνειρά σου στο stardoll?Ποιά από αυτά έχουν πραγματοποιηθεί και ποιά όχι;;

-Τα ονειρά μου στο stardoll είναι να γίνω royalty και φιναλίστ στο msw,έστω μέχρι στιγμής ακόμη τίποτα δεν έχει γίνει:(



  • Aς μείνουμε στον διαγωνισμό του Miss Stardoll World...Θα ήθελες πραγματικά να εκπροσωπήσεις την χώρα μας και νιώθεις έτοιμη για όλο αυτό;

-Ναι,το θέλω πάρα πολύ,αλλά υπάρχουν τόσες όμορφες κούκλες εδώ στο stardoll!



  • Θα ήθελες να προσθέσεις κάτι άλλο για να κλείσουμε την συνέντευξη;;;

-Όχι,τίποτα παραπάνω...



  • Ευχαριστώ πολύ Christinaki.A για την συνέντευξη που μου παραχώρησες!:)

Αυτά προς το παρόν!
Τα λέμε σύντομα με νέες συνεντέυξεις...

Ααα, και κάτι άλλο...Θα προσπαθήσω να πάρω συνέντευξη από την Danae.Stardoll.

Μέχρι τότε...

Πολλά φιλάκια...
GirlyGreekgirl!







4 σχόλια:

SoPhiaki είπε...

h danae dn apantaei pote sto chat na to 3es kai an dn thn exeis filh tote dn ginete :P

Χαριτίνη είπε...

:PPP

Χαριτίνη είπε...

pantws i sinenteu3i ein teleia!!!!

GirlyGreekgirl είπε...

Eyxaristw pl!