18/9/11

Συνέντευξη από την missboleyn2009!♥

Γειά σας και πάλι αγαπητά μέλη και αναγνώστες αυτού του θαυμάσιου blog!Άργησα λίγο να ανεβάσω καινούρια συνέντευξη λόγω περιορισμένου χρόνου,όμως δεν πείραζει γιατί επέστρεψα με μία νέα συνέντευξη από την εξαιρετική missboleyn2009.Διαβάστε και τα συμπεράσματα δικά σας!..;)

-Λοιπόν,ποιό είναι το πραγματικό σου όνομα και πόσο χρονών είσαι;


  • Το πραγματικό μου όνομα είναι Σοφία και είμαι 14 χρονών=)

(Σημείωση από εμένα:Χρόνια Πολλά για χθες!!!)


-Μήπως μπορείς να μου πεις από που προέκυψε το όνομά σου στο stardoll?



  • Την περίοδο που έφτιαξα τον λογαριασμό μου ήμουν κολλήμενη με μια σειρά γνωστή ως The Tudors=)κι έτσι το ονομά μου το εμπνεύστηκα από την Anna Boleyn,σύζυγος του Henry VIll...Η Anna ήταν μία μοναδική προσωπικότητα και γι'αυτό μου άρεσε τόσο πολύ ώστε το όνομα μου εδώ να είναι παρόμοιο με το δικό της...!!!

-Έχεις βγει ποτέ cg ή ncg?Αν ναι,πόσες φορές?



  • Ναι έχω βγει μία φορα national covergirl και σας ευχαριστώ πολύ γι'αυτό!

-Ποιά είναι τα όνειρά σου στο stardoll?Ποιά από αυτά έχουν πραγματοποιηθεί και ποιά όχι?



  • Το μόνο όνειρο που έχω εδώ είναι να φτιάξω την σουίτα μου με ωραία δωμάτια...τα οποία να είναι μαγικά και παραμυθένια...!Δεν θα ήθελα τόσο πολύ να βγω cοvergirl ή national covergirl..όχι ότι αν έβγαινα δεν θα ήμουν χαρούμενη...αλλά με ενδιαφέρει πιο πολύ η σουίτα μου!...

-Τι έχεις να πεις για τον νέο διαγωνισμό του stardoll,το Miss Stardoll World?Θα ήθελες να εκπροσωπήσεις την χώρα μας?



  • Λοιπόν΄,είμαι σίγουρη ότι όλες οι κοπέλες εδώ θα το ήθελαν αυτό όπως κι εγώ το θέλω αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει κάτι τέτοιο...!!!Όπως και να έχει,είναι πολύ σημαντικό,όποια κοπέλα βγει εκπρόσωπος της Ελλάδας,να την υποστηρίξουμε για να νικήσουμε...αν όχο φέτος του χρόνου...!!!Αυτός οδιαγωνισμός-πιστεύω-θα μας φέρει πιο κοντά όσο ποτέ!!!

-Θα ήθελες να προσθέσεις κάτι άλλο για να κλείσουμε την συνένετυξη;;



  • Θα ήθελα να τονίσω ότι τώρα τελευταία οι ελληνίδες έχουν αρχίσει να παίρνουν πρωτιές στους διαφόρους διαγωνισμους...και αυτό είναι πολύ ωραίο...γιατί από εκεί που κανένας δεν μας ήξερε τώρα μας γνωρίζουν πολλοί...!!!Και αυτό είναι πολύ σπουδαίο!!!

-Ευχαριστώ πάρα πολύ missboleyn2009 για την συνέντευξη που μου παραχώρησες...!!



  • Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την συνέντευξη που μου πήρες...!!!



Η αγάπη μου είναι μαζί σας!!!



Πραγματικά πολύ ωραία συνέντευξη!Τελικά θα σας γράφω συνεντεύξεις κάθε εβδομάδα λόγω περιορισμένου χρόνου όπως σας είπα και πριν..Μέχρι τότε..


Πολλά φιλάκια!!!!


GirlyGreekgirl!

Δεν υπάρχουν σχόλια: