10/9/11

Συνεντευξη απο την cool_8eara! -♥♥♥♥♥♥♥-

συνέντευξη από την cool_8eara!



Γειά σας αγαπητά μέλη και αναγνώστες του blog stardoll-free-clothes!
Για σήμερα σας έχω μία νέα συνέντευξη απο την cool_8eara!
Η συνέντευξη που της πήρα ήταν η εξής...


  • Λοιπόν,ποιό είναι το παργματικό σου όνομα και πόσο χρονών είσαι
-Το πραγματικό μου όνομα είναι Αθηνά και είμαι 15 χρονών!


  • Ποιά είναι τα όνειρά σου στο stardoll?Ποιά από αυτά έχουν πραγματοποιηθεί και ποιά όχι?

-Τα όνειρά μου είναι να βγω Miss Stardoll World και covergirl...ένα όνειρό μου που έχει πραγματοποιηθεί είναι να βγω national covergirl!


  • Όσο για το Miss Stardoll World, θα ήθελες να εκπροσωπήσεις την χώρα μας?
-Ναι,θα ήθελα πάρα πολύ!!!Θα ήταν τιμή μου να εκπροσωπήσω την Ελλάδα,μία χώρα που δεν έχει πολλούς ανθρώπους πόσο μάλλον στο stardoll...


  • Θα ήθελες να προσθέσεις κάτι άλλο για να κλείσουμε την συνέντευξη αυτή?
-Ναι,θα ήθελα να προσθέσω πως όσα κορίτσια θέλουν να κάνουν τα όνειρά τους στο stardoll πραγματικότητα,π.χ covergirl,δεν χρειάζεται να στενοχωριούνται που δεν γίνονται άμεσα!Γιατί,σίγουρα,κάποτε θα είσαι ΕΣΥ το καινούριο covergirl!


  • Σε ευχαριστώ πολύ cool_8eara για την συνέντευξη που μου παραχώρησες.
-Εγώ ευχαριστώ!

Tα λέμε πολύ σύντομα,
με νέα συνέντευξη από την missboleyn2009
GirlyGreekgirl!


Δεν υπάρχουν σχόλια: