18/8/12

Επιλογή της ημέρας.

Γεια σας?
Τι κάνουμε...?
Ελπίζω και αυτήν την φορά να είστε όλοι καλά.
Λοιπόν επειδή θέλω να σας ενημερώσω για πολλά σήμερα θα κάνω πιο σύντομη ανάρτηση.
Επιλογή της ημέρας σήμερα είναι αυτό το κίτρινο τσαντάκι:


Αυτό το τσαντάκι είναι από τον νέο όροφο του μαγαζιού Tingeling κοστίζει 8 Stardollars
εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει γιατί είναι ολόκληρη τσαντούρα και όχι τσαντάκι τελικά εγώ το βαθμολογώ με 3/5.
Να και ένα συνολάκι:


Το ξέρω το συνολάκι είναι χάλια άλλα μόνο αυτό μπόρεσα να κάνω.


Ψηφοφορία Διαγωνισμού:


1.
haritini3
2.
Valiapink13
3.
-
4.
 vikoula8
Ψηφίστε κάτω στα σχόλια πιο σας αρέσει πιο πολύ.
Μπορείτε να με βοηθήσετε?

Λοιπόν παιδιά θέλω να ανανεώσω την σουίτα μου και σαν πρώτο πράγμα θέλω 6 αφίσες (από την Εσωτερική Διακόσμηση)που να έχουν αυτό το χρώμα:


Θα αγοράσω το ένα για 30 Starcoins
δηλαδή και τα 6 θα κάνουν 180 Starcoins
όποιος μπορεί να με βοηθήσει να γράψει στα παρακάτω σχόλια ή να με ενημερώσει στο Stardoll(εκεί με λένε enxhi-aliaj)


Αυτά για σήμερα
Πολλά Φιλάκια
enxhi-aliaj
xxxxx


(Σας αρέσει το νέο μου Graphic?)
(Περιμένω πάρα πολλά σχόλια)

  





   

Δεν υπάρχουν σχόλια: