18/8/12

Συνέντευξη από τη haritini3!!!=)

Γεία σας!Καλά είστε;
Αν θυμάστε,στο προηγούμενο άρθρο μου σας είχα υποσχεθεί μια συνέντευξη.Λυπάμαι που άργησα λίγο,αλλά θα προσπαθήσω να εξιλεωθώ με περισσότερες αναρτήσεις αυτή την εβδομάδα...Σκέφτηκα,λοιπόν,ότι θα ήταν ωραία ιδέα να πάρω συνέντευξη από την υπέροχη ιδιοκτήτρια του blog μας,haritini3.
ΕΝJOY!

  • Γειά σου Χαριτίνη!Μπορείς να μας πεις λίγα πράγματα για τον εαυτό σου και την εμπειρία σου στο stardoll?[πότε ξεκίνησες να παίζεις κλπ.]
---Ξεκίνησα να παίξω πριν 2 περίπου χρόνια,Σεπτέμβριο-Οκτώβριο του 2010
  • Αν γινόταν,θα ήθελες να αλλάξεις κάτι στο site του stardoll?Και αν ναι,τι θα ήταν αυτό;
---Ναι,θα ήθελα να αλλάξω κάτι που άν και είναι ασήμαντο θα ήταν ωραίο για εμένα.Θα ήθελα να έβγαιναν hbs και με sc για τις non-ss και επίσης οι non-ss να μπορούν να πουλάν στο bazaar τους.


  • Πες μας,έχεις κερδίσει ποτέ κάποιο τίτλο όπως αυτόν του Ncg/Cg ή οποιονδήποτε άλλο;
--- Ναι έχω βγει τρεις φορές ncg αν και το όνειρο μου είναι να βγω νικήτρια πασαρέλας:-)

  • Το Miss Stardoll World,απ'ότι φαίνεται,πλησιάζει..Λοιπόν,τι έχεις να μας πεις γι'αυτόν τον-σχετικά- καινούριο διαγωνισμό του stardoll?
--- Σαν θέμα είναι σε γενικά πλαίσια καλό αλλά ο τρόπος που εκτελείτε είναι λάθος.Νομίζω ότι θα έπρεπε να είναι όπως την πρώτη χρονιά δλδ το stardoll να αποφασίζει την νικήτρια.Ψηφοφορία νομίζω θα έπρεπε να είναι μέχρι την semi-finalists

  • Τώρα σχετικά με το μπλογκ σου..Θα ήθελες να μας πεις πότε το δημιούργησες,πως είναι να είσαι ιδιοκτήτρια ενός τέτοιου μπλογκ,αν χρειάζεται να αφιερώνεις πολύ χρόνο σε αυτό κλπ..
--- Το δημιούργησα σχεδόν ένα χρόνο πριν.Είναι πολύ δύσκολο να έχεις ένα καλά οργανωμένο blog και πολλές φορές τα έχω παρατήσει.Το blog έχει κλείσει 2 φορές και τότε πίστευα ότι δεν θα ξανανοίξει αλλά ναι που ξανάνοιξε=] Αφιερώνω πολύ,πάρα πολύ χρόνο.Το όνειρο μου είναι το blog να γίνει γνωστό

  • Θα ήθελες να προσθέσεις κάτι για να κλείσουμε τη συνέντευξη?
--- Θα ήθελα να πω σε όλους ότι όλοι έχουμε την δική μας προσωπικότητα και δεν αξίζει κάποιος να κάνει μια fake doll για να πει αυτό που θέλει! Συγνώμη για αυτό γτ είναι λίγο άσχετο αλλά έχω στεναχωρηθεί γτ πολοί καλοί μου φίλοι έχουν πέσει θύματα τέτοιων περιπτώσεων

  • Σ'ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη που μου παραχώρησες!=]xx
--- Εγώ ευχαριστώ(:




Ελπίζω να απολάυσατε τη συνέντευξη,αν και σε λίγο καιρό θα σας έχω καινούρια.
Προς το παρόν,γειά σας!:)

Δεν υπάρχουν σχόλια: