12/8/12

Ψάχνουμε για writers

Αν θέλετε να γίνετε writer στο blog μας :
  • Να είσαι 11+
  • Να έχεις εμπειρία ως writer σε blogs
  • Να γράφεις κάθε μέρα
  • Να γράφεις στα ελληνικά
Ψάχνουμε writers για τα εξής θέματα:
  1. Νέα μαγαζιά
  2. Συνολάκια
  3. Νέες ss κούκλες
  4. Gossip news 
  5. music news
  6. makeup tips
  7. spoilers
Αν επιθυμείτε να γίνετε writer κάντε ένα σχόλιο με τα παρακάτω:

  • Όνομα στο stardoll 
  • Πραγματικό όνομα 
  • Ηλικία
  • Για ποιο θέμα θες να γράφεις
  • Έχεις εμπειρία σε άλλα blogs?
  • To e-mail σου

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είμαι 11,5.
Έχω εμπειρία.
Θα γράφω κάθε μέρα.
Γράφω ελληνικά μάλιστα και με τόνους και χωρίς ορθογραφικά.
Το όνομα μου στο Stardoll είναι GOGO2001.
Το πραγματικό μου όνομα είναιΝεφέλη .
Και τέλος ,δεν έχω πρόβλημα για το πιο θέμα 8έλω να γράφω αν και δεν σας κρύβω πως θα προτιμούσα να σχολιάσω κάποιον διάσημο.ΟΧΙ!Δυστυχώς δεν έχω εμπειρία σε άλλα blogs!

.Semi.Stardoll είπε...


Όνομα στο stardoll: .Semi.
Πραγματικό όνομα: Ασημίνα
Ηλικία: Περίπου 14
Για ποιο θέμα θες να γράφεις:Makeup Tips(Το καλύτερο μου :D)
Έχεις εμπειρία σε άλλα blogs?:Ναι!

.Semi.Stardoll είπε...

thebest.girls123@gmail.com Το e-mail μου