8/8/12

Συνέντευξη από την venetaki


Ποιο είναι το πραγματικό σου όνομα και πόσο χρονών είσαι?
-Το πραγματικό μου όνομα είναι Ξένια και είμαι 14 χρονών!



Ποια είναι τα όνειρα σου στο stardoll?
-Ένα όνειρο που έχω στο stardoll είναι να καταφέρω κάποια στιγμή να βγώ NCG,παρόλο που δεν έχω τρέξει ποτέ μέχρι στιγμής!



Τι γνώμη έχεις για το MSW? Θα προσπαθήσεις να μπεις στις finalists?
-Όπως ξέρουμε όλοι το MSW είναι ένα πολύ σημαντικό γεγονός,μάλλον το σημαντικότερο.Είναι μια μεγάλη ευκαιρία να γίνει κανείς πασίγνωστος σε όλο το stardoll.Προσωπικά δεν με πολυ ενδιαφέρει το MSW αλλά είναι καλοδεχούμενο!



Πως ανακάλυψες το stardoll? Έχεις πολύ καιρό την κούκλα σου?
-Παίζω stardoll περίπου 1 χρόνο και λιγο παραπάνω.Το ανακάλυψα μόνη μου!



Θες να μας πεις κάτι άλλο για να κλείσουμε την συνέντευξη?

-Θέλω να πώ οτι πρέπει να χαιρόμαστε την κάθε στιγμή εδώ στο stardoll και να μην το παίρνουμε πάντα στα σοβαρά ,γιατί είναι ένα ΠΑΙΧΝΙΔΙ.



Ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία,
venetaki

Δεν υπάρχουν σχόλια: