22/8/12

Συνέντευξη από την Christy50!!!

Γειά σας!Πώς είστε;                                                                                                                                
Στο σημερινό μου άρθρο σας έχω ετοίμασει μια συνέντευξη από την Christy50,ένα υπέροχο κοριτσί.Παρακάτω θα μάθετε κάποια πράγματα γι'αυτή,τη medoll της,θα δείτε τις συμβουλές που μας δίνει καθώς και άλλα πολλά πράγματα.Ας τη δούμε,λοιπόν...



  • Γειά σου!:) Απ' ότι φαίνεται από το ψευδώνυμό σου στο stardoll το όνομά σου ειναι Χριστίνα.Σωστά;Λοιπόν,θα μπορούσες να μας πεις λίγα πράγματα για τον εαυτό σου και την εμπειρία σου στο stardoll?
--- Γεια σας :) Ναι, Χριστίνα είναι. Λοιπόν με λένε Χριστίνα και είμαι 15 χρονών. Στον ελεύθερό μου χρόνο μ' αρέσει να βγαίνω με τους φίλους μου, να διαβάζω βιβλία και να είμαι στον υπολογιστή. Στο stardoll είμαι μέλος 3 χρόνια περίπου και πλέον έχει γίνει ένα μέρος της καθημερινότητάς μου.
 
  • Πες μας,έχεις βγει ποτέ σου NCG/CG ή έχεις κερδίσει κάποιο άλλο αντίστοιχο βραβείο;
---Έχω βγει 3 φορές NCG, έχω κερδίσει ένα βραβείο για Party planner, έχω μπει αρκετές φορές στην λίστα των CG και έχω κερδίσει βραβεία από παιχνίδια που έπαιζα παλιότερα.

  • Όσο για το Miss Stardoll World που σύντομα πλησιάζει,έχεις να μας πεις κατι;
---Εγώ προσωπικά δεν θα συμμετάσχω αλλά έχω αποφασίσει πλέον ποιους θα στηρίξω. Η γνώμη μου πάνω σε αυτό είναι ότι καλό θα ήταν να συμμετέχουν κοπέλες που πραγματικά το αξίζουν και όχι όποιες να ναι απλά και μόνο για να γίνουν γνωστές.

  • Θα ήθελες να δώσεις κάποια συμβουλή στα μέλη του stardoll και σε όσα άτομα διαβάζουν αυτή τη στιγμή τη συνεντευξή σου;
--- Η μόνη συμβουλή που θα ήθελα να δώσω στα μέλη του stardoll είναι να σέβονται τη δουλειά άλλων medoll και να μην αντιγράφουν τα όσα έχουν κάνει γιατί είναι πραγματικά πολύ εκνευριστικό όταν συμβαίνει αυτό.
  • Ποιός είναι ο στόχος σου στο stardoll?Πχ. κάποιοι έχουν στόχο να γίνουν δημοφιλείς,να έχουν πολλά χρήματα κοκ.
--- Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο στόχο όπως να γίνω διάσημη ή όπως λες κι εσύ να έχω πολλά χρήματα και τέτοια.

  • Επiσης,τι είναι αυτό που σου αρέσει στο site του stardoll;;
---Ένα από τα βασικά πράγματα που μου μου αρέσουν εδώ είναι το ότι μπορώ να κάνω φίλους πάντα με ιδιαίτερη προσοχή όμως.

  • Θα ήθελες να μας πεις κάτι για να κλείσουμε τη συνέντευξη;
---Νομίζω ότι τα είπα όλα παραπάνω :)

  • Σ' ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη που μου παραχώρησες!=))
---Σε ευχαριστώ κι εγώ πολύ! :)


Τι λέτε; Σας άρεσε η συνέντευξη;
Φιλιά,
GirlyGreekgirl
xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια: