19/8/12

Νέα writer & ανάρτηση

Γεια σας!! Είμαι νέα writer αυτού του υπέροχου Blog. Με τη Χαριτίνη είμαστε πολύ καλές φίλες και ελπίζω να συνεχίσουμε να είμαστε για πολύ ακόμα!! :) Το όνομα μου λοιπόν είναι Έλλη και είμαι 12 ετών. Θα σας γράφω για τα νέα του Stardoll. Για οποιαδήποτε απορία μπορείτε να ρωτάτε στα σχόλια της ανάλογης ανάρτησης ή στο guestbook μου. Στο Stardoll με λένε zouzou_10 αλλά επειδή δε θέλω να έχω πάρα πολλούς φίλους στη συγκεκριμένη κούκλα ώστε να μπορώ να μιλάω με τους φίλους μου, αν θέλετε να με κάνετε φίλη να μου στείλε αίτημα φιλίας στη Star_zouzounaki για να σας δεχτώ σίγουρα. Ευχαριστώ πολύ και να ξέρετε θα περάσουμε υπέροχα!!!


Α Ν Α Ρ Τ Η Σ Η :

Νέο μαγαζί! Έχει 2 ορόφους και οι τιμές ξεκινάνε από 30 starcoins έως και 13 stardollars. Είναι κρυφό μαγαζί και για να πάτε απλά πατήστε ΕΔΩ . Για να δούμε και τους ορόφους.




Εμένα μου αρέσει πολύ. Εσείς τι λέτε? Ωραίο??
zouzou_10

Δεν υπάρχουν σχόλια: