24/8/12

Συνολάκι non-superstar!:)

Γεια σας,
Στη σημερινή μου ανάρτηση σας έχω ένα συνολάκι για non-superstars,μόνο με starcoins.Για να σας πω την αλήθεια,εγώ το έχω ήδη προσθέσει στην γκαρνταρόμπα μου και πιστεύω ότι αυτό πρέπει να κάνετε κι εσείς,αν βέβαια σας αρέσει...

Σίγουρα χωρίς κάποιο αξεσουάρ,δείχνει λίγο φτωχό.Όπως λέει και παραπάνω στο Tip,μπορείτε να προσθέσετε εσείς ό,τι θέλετε.Θα σας πρότεινα να αγοράσετε ένα όμορφο κολιέ από τα μαγαζία κοσμημάτων του starplaza(μπορείτε να επισκεφτείτε,μάλιστα,και τα Glam'Rus μιας και έχει τα περισσότερα είδη του σε εκπτώσεις για λίγο μόνο καιρό).Επίσης,θα μπορούσατε να συνδυάσετε το σύνολό σας με μία κομψή κορδέλα ή στέκα.Μια ζώνη στη σωστή απόχρωση θα αναδείκνυε το ρούχο καλύτερα,ή ίσως κι ένας φιόγκος.Ανάλογα με το τι σας αρέσει περισσότερο,μπορείτε να δώσετε στο σύνολο περισσότερο στυλ.Άλλωστε επειδή δεν ξέρω τις πρότιμήσεις του καθενός,σκέφτηκα σήμερα να αφήσω το σύνολο ''κενό΄΄.Μπορείτε να επιλέξετε εσείς!

Αυτά μέχρι στιγμής,
GirlyGreekgirl
xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια: