6/3/13

Η συνέντευξη της AmfijaSmiley =)

Γεια σας τι κάνετε?
Εδώ είναι η συνέντευξη της AmfijaSmiley . Θα ήθελα να σας πω ότι δεν έχω προσθέσει ούτε αφαιρέσει κάτι από την συνέντευξη της Veronica.

Hello! =]
Hello Friend :*

1)Whats your name and how old are you?
My name is Veronica. I'm 20 years old and I'm a student at University.

2) You are from Poland.Is your country beautiful and why?
 Yes, I am Polish woman :) Poland is a beautiful country. My whole family has been living here for generations. We are near the sea and we've got high mountains. It's a good place to travel. Personaly I love traveling. I like to explore the other countries.Some years ago I was in Greece, in a city called Leptokaria and Athens. It was very nice.

3)How many times have you been a N.C.G.?
A little bit :). But it's not that important for me. It is important to have fun on Stardoll. I really like to build my rooms. There are my little town. I build them for more than two years, because I have little time for Stardoll, but it relaxes me after lectures at university, when I have a lot. I hope I will build more "cities" in the Future.I also like to design my pictures "Flowers".

4)What would you like to say at the girls of Greece who just read your interview? =)
I wish them having a lot of fun on Stardoll.You should also try making new friends because Stardoll is "fame fashion and friends." Build, clothe Dolls,enjoy your successes and do not worry about failures.I had a lot of failures. For example: I was never a CoverGirl :D

Thank you very much, my friend. I wish you a lot of luck in your Stardoll and real life.

Veronica from Poland :*
____________________________________________________________________
Και εδώ είναι η συνέντευξη στα ελληνικά :

1) Ποιο είναι το πραγματικό σου όνομα και πόσο χρονών είσαι?
Το όνομα μου είναι Βερόνικα.Είμαι 20 χρονών και είμαι φοιτήτρια στο πανεπιστήμιο

2) Είσαι από την Πολωνία.Είναι η χώρα σου όμορφη και γιατί?
Ναι,είμαι Πολωνή.Η Πολωνία είναι μια πολύ όμορφη χώρα.Η οικογένεια μου μένει εδώ πολλές γενιές τώρα.Είμαστε κοντά στη θάλασσα και έχουμε ψηλά βουνά.Είναι ένα ωραίο μέρος για να ταξιδέψει κανείς.Προσωπικά μου αρέσει πολύ να ταξιδεύω.Μου αρέσει να εξερευνώ τις άλλες χώρες.Είχα έρθει στην Ελλάδα πριν λίγα χρόνια,σε μια πόλη που την λένε λεπτοκάρυα αλλά και στην Αθήνα.Ήταν πολύ ωραία

3) Πόσες φορές έχεις γίνει NCG?
Λίγες :) Αλλά δεν είναι σημαντικό για εμένα.Το σημαντικό είναι να διασκεδάζω παίζοντας stardoll.Μου αρέσει πολύ να φτιάχνω ("χτίζω") τα δωμάτια μου.Είναι σαν την μικρή μου πόλη.Τα φτιάχνω για παραπάνω από 2 χρόνια επειδή δεν περνάω πολλές ώρες στο stardoll αλλά με χαλαρώνει μετά τα μαθήματα στο πανεπιστήμιο,όταν έχω πάρα πολλά.Ελπίζω ότι θα "χτίσω" αρκετές ακόμα "πόλεις" στο μέλλον.Κάτι άλλο που μου αρέσει είναι να σχεδιάζω πίνακες με λουλούδια στο stardesign.

4) Τι θα ήθελες να πεις στα κορίτσια από την Ελλάδα που μόλις διάβασαν την συνέντευξη σου?
 Τους εύχομαι να διασκεδάζουν πολύ στο stardoll.Επίσης να προσπαθούν να κάνουν νέους φίλους όπως και το σλόγκαν του stardoll που είναι "fame,fashion and friends (δόξα,μόδα και φίλοι).Διακόσμησε τα δωμάτια σου,ντύσε κούκλες ,απόλαυσε τις επιτυχίες σου και μην ανησυχείς για πράγματα που δεν έχεις ακόμα καταφέρει.Εγώ έχω αποτύχει σε πολλά πράγματα όπως στο να βγω covergirl :D

Σε ευχαριστώ για τη συνέντευξη γλυκιά μου.Σου εύχομαι τύχη στο stardoll αλλά και στην πραγματική σου ζωή.


Αυτή ήταν λοιπόν η συνέντευξη που μου έδωσε είναι πραγματικά μια γλυκιά κοπέλα. Επίσης όταν μιλάγαμε στο chat κανονίσαμε να συναντηθούμε αν έρθει στην Ελλάδα...
Ευχαριστώ που διαβάστε το άρθρο μου♥
Αγάπη♥


Δεν υπάρχουν σχόλια: