10/3/13

Συνέντευξη της vasia6

Η vasia6 σήμερα μου έδωσε αυτή την καταπληκτηκή συνέντευξη,πάμε να την διαβάσουμε!
Οι ερωτήσεις μου :
1) Πες μας λίγα πράγματα για εσένα.
2) Πως ξεκίνησες να παίζεις ?
3) Τι κάνεις στον ελεύθερο χρόνο σου; Έχεις κάποιο χόμπι;
4) Υπάρχουν κάποιες φίλιες που ανέπτυξες μέσω του παιχνιδιού?
5)Ποιο είναι το όνειρο σου?
6)Έχεις βρει ποτέ NCG Ή CG?
Οι απαντήσεις της:



1.Με λένε Βάσια,είμαι 17 χρονών και θα πάω 3η λυκείου.

2.μου είπε μια φίλη μου να φτιάξω και εγώ stardoll για να μιλάμε και από εκεί..και τελικά κόλλησα... 

3.παίζω stardoll,μπαίνω facebook,παίζω με τoν γάτο..(είναι πολύ όμορφο το γατάκι μου :P)

4.ναι αμέ πάρα πολλές...

5.το όνειρό μου είναι να γίνω covergirl!!!

6.ναι έχω βγει NCG τα Χριστούγεννα κιόλας 25.12.2011 !!!


Αγάπη ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια: