13/3/13

Συνέντευξη με την kellyland345

Γεια σας κορίτσια! Σήμερα η kellyland345 μου έδωσε αυτή την συνέντευξη που θα δείτε παρακάτω   και ελπίζω να σας αρέσει.

Οι ερωτήσεις μου και οι απαντήσεις της =]
1) Πες μας λίγα πράγματα για εσένα. 
Λοιπόν ονομάζομαι Κέλλυ,είμαι σχεδόν 16 χρονών και μένω στη Πελοπόννησο.
2) Πως ξεκίνησες να παίζεις ? 
Το stardoll το βρήκα εντελώς τυχαία καθώς έψαχνα παιχνίδια για κορίτσια.
3) Τι κάνεις στον ελεύθερο χρόνο σου; Έχεις κάποιο χόμπι; 
Λόγο της ηλικίας μου και των αρκετών υποχρεώσεων μου δεν έχω πολύ ελεύθερο χρόνο..αλλά όταν έχω συνήθως σερφάρω στο internet ή παίζω με τη κιθάρα μου τα τραγούδια που γράφω.Τα χόμπι μου είναι τα εξής:παίζω κιθάρα,γράφω τραγούδια και ζωγραφίζω.
4) Υπάρχουν κάποιες φίλιες που ανάπτυξες μέσω του παιχνιδιού?
Φυσικά και υπάρχουν αρκετές φιλίες και μάλιστα κάποιες έγιναν και πολύ καλές και είμαστε και κολλητοί.
5)Ποιο είναι το όνειρο σου?
Το όνειρό μου ~όπως και των περισσότερων κοριτσιών στο Stardoll~ είναι να βγώ Covergirl.
6)Έχεις βρει ποτέ NCG Ή CG?
Έχω βγει 3 φορές NCG και έχω πάρει κάποιες θέσεις στη 5αδα του Covergirl.
7)Τι θα ήθελες να πεις στις φίλες μας που διαβάζουν την συνέντευξη σου αυτήν την στιγμή?
 Θα ήθελα να τους πω ποτέ να μην εγκαταλείψουν τα όνειρά τους και πάντα να προσπαθούν να τα πραγματοποιήσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: