3/3/13

Κώδικας Da Vinci : Κριτική ταινίας

Καλημέρα σε όλους!
Σήμερα ξύπνησα χωρίς να έχω καμιά ιδέα για κριτική ταινίας και επέλεξα όπως και στο προηγούμενο άρθρο μια ταινία που δεν με εντυπωσίασε ιδιαίτερα.
Είναι νομίζω από τα πολύ πολύ light θρησκευτικά θρίλερ..

 

Εγώ την είχα δεν πολύ καιρό πριν οπότε δεν θυμάμαι όλες τις λεπτομέρειες.
Απ'οτι θυμάμαι ήταν πολύ μπλεγμένη ταινία..
Εγώ όμως τουλάχιστον περίμενα κάτι να γίνει στο τέλος και όχι ότι έχουνε φτιάξει αυτή την ταινία απλά για να την φτιάξουνε.Τουλάχιστον όμως η πλοκή ήταν πολύ ενδιαφέρουσα,και με κράτησε προσηλωμένη μέχρι το τέλος.Δεν θέλω να κριτικάρω τα μηνύματα που περνούσε η ταινία όπως πχ ότι στον μυστικό δείπνο,δίπλα στον Χριστό καθόταν η Μαρία Μαγδαληνή ή ότι όταν σταυρώθηκε ο Χριστός αυτή ήταν έγκυος.Αυτό είναι σκέτη παράνοια.Όπως ανέφερα και πριν η πλοκή ήταν ενδιαφέρουσα,καθώς προσπαθούσαν να βρουν το ιερό δισκοπότηρο.Το τέλος με άφησε άφωνη αφού αυτός κατάφερε να βρει τον τάφο της Μαγδαληνής και αυτό υποτίθεται ότι ήταν το ιερό δισκοπότηρο που ψάχνανε.Σε όλη την ιστορία εμπλεκόταν το Βατικανό και ο Πάπας,κάτι που το έκανε λίγο ποιο ενδιαφέρον.Η ταινία τελικά είναι πολύ ανάλαφρη,εγώ προσωπικά όταν την είχα δει βράδυ,κοιμήθηκα σαν πουλάκι.
Είναι κατάλληλη για τον καθένα νομίζω.Δεν είναι σκληρή και για ποιο "περίεργα γούστα" όπως είναι για παράδειγμα ο αντίχριστος.

Στην ταινία βάζω 3,5/5

Ήταν μέτρια,αλλά πέρασα ευχάριστα τον χρόνο μου.

Φιλάκια πολλά♥
Χαριτίνη

Δεν υπάρχουν σχόλια: