6/3/13

Καινούργια writter =]

Γειά σας κορίτσια!Τι κάνετε; Ελπίζω να είστε καλά.
Είμαι η καινούργια writter όπου θα γράφω συνεντεύξεις
Λίγα πράγματα για εμένα:
Με λένε Αγάπη και είμαι 14 χρονών. Στο stardoll το όνομα μου είναι agapoula1994 .
Λατρεύω ότι έχει σχέση με βρικόλακες και 1D...
Επίσης, λατρεύω να γράφω άρθρα και φυσικά λατρεύω το blog της Χαριτίνης όπου την ευχαριστώ πολύ που με έβαλε
writter στο blog της.

Θέλω επίσης να σας ενημερώσω ότι ήδη έχω πάρει μια συνέντευξη από ένα άτομο το οποίο είναι πολύ φιλικό και αγαπάει την Ελλάδα.Μάλιστα έχει έρθει 2 φόρες μου είπε.
Από ότι καταλαβαίνεται δεν είναι Ελληνίδα, είναι αποό την Πολωνία.
Πολλές φαντάζομαι την ξέρεται είναι η AmfijaSmile .
Έχει πολλές Ελληνίδες φίλες stardoll και πολλές Ελληνίδες στο stardoll την συμπαθούν πάρα πολύ.
Θα ανεβάσω την συνέντευξη και περιμένω σχόλια...



Πολλά φιλιά
Αγάπη

Δεν υπάρχουν σχόλια: